اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کجور مازندران:

نخستین نماز جمعه کجور در روز قدس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه کجور در مازندران گفت: امسال نخستین نماز جمعه کجور در روز قدس در سالن ورزشی شهر پول برگزار می‌شود.

نخستین نماز جمعه کجور در روز قدس برگزار می‌شود

حجت الاسلام یزدان جهاندارلاشکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کجور با بیان اینکه نخستین نماز جمعه روز قدس در کجور با شکوه خاصی برگزار می‌شود، بیان داشت: حضور پرشور و یکپارچه مردم در روز جهانی قدس، لرزه بر اندام استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی می‌اندازد.

وی گفت: روز قدس یکی از یادگارهای بی‌نظیر امام خمینی (ره) است که باعث امیدبخشی و اتحاد بیشتر در بین مستضعفان و مسلمانان جهان و ایجاد هراس در دل دشمنان اسلام و در راس آن اسرائیل غاصب و آمریکا است.

این مسئول ادامه داد: امروز ندای بیداری اسلامی در بسیاری از کشورها طنین‌انداز شد و جمهوری اسلامی ایران به الگوی کشورهای آزادی‌خواه و مسلمانان جهان تبدیل شده است.

جهاندارلاشکی ادامه داد: اندیشه‌ فکری صهیونیست‌ها این است که آنها از دیگران برتر، ارزشمند‌ترند و باید قدرت، مکنت، ارزش و هدایت جهان، خاص آنان باشد که این اندیشه فکری کاملاً مردود و غیر‌منطقی است.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قران کریم فرمود: «هرگز تسلطی را از کافران به مومنان قرار نداده است»، ادامه داد: با توجه به اینکه قدس شریف در زیر چکمه‌های پلید اسرائیل غاصب اشغال شده و با توجه به بیداری اسلامی در منطقه، حضور حماسی و بیش از پیش مردم در راهپیمایی روز قدس بسیار اهمیت دارد.

امام جمعه کجور تصریح کرد: ما به عنوان یک مسلمان و به عنوان یک وظیفه دینی، احساس مسئولیت می‌کنیم و با اتحاد و همبستگی برای حمایت از سایر برادران و خواهران دینی خود تلاش می‌کنیم و همه ما با شرکت گسترده در این روز بزرگ با اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی غاصب بار دیگر وحدت و حضور مسلمانان را نشان خواهیم داد.

این مسئول درباره برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در بخش کجور گفت: مطمئنا مردم ولایتمدار و شهید پرور کجور در راهپیمایی روز قدس حضوری بسیار پررنگ‌تر خواهند داشت و خشم و انزجار خود را نسبت به کینه‌توزی‌ها و دشمنی استکبار جهانی اعلام خواهند داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال اولین نماز جمعه کجور در روز قدس در سالن ورزشی شهر پول برگزار می‌شود، تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه اولین نماز جمعه روز قدس در بخش کجور اندیشیده شده و در این روز مردم روزه‌دار، ولایتمدار و مومن کجور با حضور خود در صفوف به هم پیوسته نماز جمعه کجور بار دیگر اتحاد خود را با مسلمانان جهان به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول