اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کشور کره جنوبی

بانوان کرمانی نایب قهرمان مسابقات کاپ جهانی تکواندو شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت تکواندو استان کرمان گفت: بانوان کرمانی حاضر در مسابقات کاپ جهانی تکواندو در کشور کره جنوبی عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کردند.

بانوان کرمانی نایب قهرمان مسابقات کاپ جهانی تکواندو شدند

خواجه حسنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به حضور تیم سه نفره تکواندوی بانوان کرمان در رقابت‌های کاپ جهانی در کشور کره جنوبی اظهار داشت: این رقابت‌ها در گروه زنان از 10 شهریور ماه در بخش هان مادانگ پومسه آغاز شد.

وی افزود: نرگس فرخی، نجمه پورمیرزایی و نرگس شریفی از استان کرمان موفق شدند در این رقابت‌ها با غلبه بر حریفانشان عنوان نایب قهرمانی مسابقات را از آن خود کنند.

حسنی با اشاره به اینکه سطح تکواندو کشورمان در چند سال اخیر روند رو به رشدی را داشته است، گفت: استان کرمان دارای استعدادها و نوابغ زیادی در ورزش است، اما باید با برنامه‌ریزی و توجه به همه رشته‌های ورزشی از این منابع و ذخایر به خوبی بهره‌برداری کرد.

وی افزود: هیئت تکواندو استان کرمان اخیراً با برنامه‌ریزی در سطوح و رده‌های مختلف قصد دارد تا به بهترین شکل ممکن از استعدادهای این رشته در شهر و استان کرمان استفاده کافی کند که برگزاری مسابقات جام تکواندو خردسالان و نونهالان و برنامه‌ریزی برای رده‌های سنی مختلف از جمله این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول