اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بم و نرماشیر در مجلس:

توسعه معنویت در جامعه یکی از وظایف فرهنگیان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بم، نرماشیر، ریگان و فهرج در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از وظایف خطیر فرهنگیان بسط و توسعه معنویت در جامعه است و اگر معنویت در جامعه‌ای گسترش یابد، مشکلات آن کاهش چشمگیری پیدا می‌کند.

توسعه معنویت در جامعه یکی از وظایف فرهنگیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی پیش از ظهر امروز در جمع فرهنگیان نرماشیر با اشاره به نقش فرهنگیان در جامعه اظهار داشت: هر معلم باید سعی کند در امر تعلیم و تربیت دانش‌آموز را به سمت یقین و خداپرستی هدایت کند.

غضنفرآبادی تأکید کرد: ذره‌ذره حرکت در این جهان حساب و کتاب دارد و حسرتی که در آخرت از انجام ندادن کار خیر به وجود می‌آید، از عذاب آخرت دردناک‌تر است، لذا انسان باید هر چه قدر که می‌تواند در انجام کار خیر گام بردارد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی افزود: برای ذخیره کردن هر چیز جایی امن لازم است و دل انسان محلی امن برای حفظ عبادات انسان است که نباید با ورود گناه به دل آن را ناامن کرد.

وی گفت: عبادت نیز مراتب مختلفی دارد و عبادتی سالم است که در انجام آن لباس انسان و مکان عبادت پاک و عاری از هر گونه مال غصبی باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از وظایف خطیر فرهنگیان بسط و توسعه معنویت در جامعه است و اگر معنویت در جامعه ای گسترش یابد، مشکلات آن جامعه کاهش چشمگیری پیدا می‌کند.

عباس حدادیان مدیر آموزش و پرورش شهرستان نرماشیر نیز گزارش عملکردی ارائه کرد و اظهار داشت: در چند سال گذشته بیش از 50 واحد آموزشی در این شهرستان احداث شده و مشکلات فضای آموزشی در حال برطرف شدن است.

حدادیان تصریح کرد: رشد علمی و پرورشی دانش‌آموزان بسیار قابل توجه بوده است و دانش‌آموزان نرماشیری در تمام جشنواره‌ها و مسابقات استانی حضور فعالی دارند.

مدیر آموزش و پرورش نرماشیر از رایزنی‌های صورت گرفته در خصوص افتتاح نمادین واحدهای آموزشی کشور از نرماشیر خبر داد و بیان داشت: در نظر داریم به زودی جشنواره خیران مدرسه‌ساز شرق استان کرمان را با حضور خیران کشوری و استانی در نرماشیر برگزار کنیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول