اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهره‌برداری از واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی ساوه آغاز شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان ساوه 10 واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش بهزیستی این شهرستان واگذار شد.

بهره‌برداری از واحدهای مسکونی مددجویان بهزیستی ساوه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک رئیس بهزیستی شهرستان ساوه ظهر امروز در مراسم واگذاری این واحدها گفت: واگذاری مسکن مددجویی یکی از اقدامات ارزشمند دولت دهم به مددجویان بود که نقش بسیار مؤثری در رفع مشکل مسکن این عزیزان داشت.

رضوان ابطحی افزود: دولت در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به  مسکن مددجویان داشت و در این راستا طرح نهضت مسکن مددجویی را به مرحله اجرا درآورد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 96 واحد مسکن مددجویان در شهرستان ساوه در دست ساخت است که پیش‌بینی می‌شود تا دو سال آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

رئیس بهزیستی شهرستان ساوه ادامه داد: هم‌اکنون سه هزار و 500 نفر در ساوه از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند هستند که تأمین مسکن و اشتغال این افراد از اولویت‌های مهم بهزیستی است.

ابطحی گفت: در بحث اشتغال نیز در سال جاری سهمیه خوبی به شهرستان اختصاص یافته که تلاش می‌شود تا بسترسازی زمینه اشتغال به کار مددجویان زیر پوشش را فراهم ساخته و بخش کوچکی از مشکلات اقتصادی این افراد را برطرف کنیم.

وی با اشاره به واحدهای ساخته شده بیان داشت: مساحت این واحدها حدود 70 متر است که برای ساخت آن‌ها بین 100 تا 120 میلیون ریال اعتبار هزینه شده که 40 میلیون ریال آن توسط مددجویان و مابقی از محل کمک‌های ریاست جمهوری تأمین شده است.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول