اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور وزیر کشور

مراسم معارفه استاندار جدید گیلان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل از برگزاری مراسم معارفه استاندار جدید گیلان با حضور وزیر کشور در 13 شهریور جاری خبر داد.

مراسم معارفه استاندار جدید گیلان برگزار می‌شود

ایرج ندیمی لحظاتی قبل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید گیلان اظهار کرد: طبق تماسی که با کیهان هاشم‌نیا استاندار جدید گیلان و وزارت کشور داشتم اعلام کردند که روز دوشنبه 13 شهریور جاری مراسم معارفه استاندار جدید برگزار می‌شود.

وی از حضور وزیر کشور و چند معاون وی در مراسم معارفه استاندار جدید گیلان خبر داد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در ادامه با قدردانی از اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس در گیلان ابراز کرد: باید قبول کنیم که هرگز کشوری نمی‌تواند بدون تضارب افکار و اندیشه به جمع‌بندی برسد بنابراین هر قدر خبرگزاری‌ها متنوع باشند بهتر است.

وی با بیان اینکه گرایش و رویکرد خبرگزاری‌ها متفاوت است، تصریح کرد: خبرگزاری فارس رسانه‌ای ولایی است در حالی که برخی دیگر از خبرگزاری‌ها می‌خواهند آزادتر عمل کنند و این امر یکی از مشخصه‌های این خبرگزاری است.

ندیمی افزود: خبرگزاری فارس در سرعت خبررسانی نسبت به دیگر رسانه‌ها از ویژگی‌های ممتازی برخوردار است و می‌شود به سرعت خبررسانی این رسانه اتکا کرد.

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس در شرایط خاص جزو خبرگزاری‌های برجسته است، خاطرنشان کرد: بنده با این معیارها به خبرگزاری فارس نگاه می‌کنم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل هجمه‌های سنگین علیه خبرگزاری فارس را نشانه کارآمدی این رسانه و عملکرد درست و دقیق آن و تحمل نکردن این فضا برای مخالفان عنوان کرد و یادآور شد: ادعای برخی همکاران هیچ ریشه‌ای ندارد و می‌خواهند از فضای موجود استفاده کنند.

کیهان هاشم‌نیا به عنوان استاندار جدید گیلان جایگزین مهدی سعادتی شده است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول