اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان:

استاندارد شدن محورهای گیلان در کاهش تصادفات تاثیرگذار است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی گیلان گفت: استاندارد شدن محورهای مواصلاتی گیلان و حضور نیروهای امدادی در این محورها موجب کاهش تصادفات منجر به فوت است.

استاندارد شدن محورهای گیلان در کاهش تصادفات تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائد رحمتی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی پیشگیری از تصادفات با بیان اینکه  پلیس خدمات امنیتی زیادی را برای مردم انجام می‌دهد، اظهار داشت: این خدمات در حوزه پلیس راه ملموس‌تر است.

وی با تشریح وضعیت محورهای مواصلاتی، درون شهری و حجم سفرها و استقبال مسافران از گیلان، بیان کرد: با تغییر تاکتیک صورت گرفته، همفکری و مشورت با پلیس راه کشور و آسیب‌شناسی، جغرافیا و فراوانی وقوع تصادفات، با کاهش تصادفات در ماه‌های تیر و مرداد و چند روز اخیر شهریور در محورهای مواصلاتی مواجه بودیم.

این مسئول، کاهش حدود 50 درصدی تصادفات در حوزه درون شهری استان را نتیجه همکاری‌های مذکور عنوان کرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با توکل بر خداوند، توسل به ائمه اطهار (ع) و کمک و مساعدت و اختصاص تجهیزات به روز مناسب با حجم کار از سوی ناجا و تعامل با سازمان‌ها و اداره‌ها شاهد کاهش 14 تا 15 درصدی تصادفات در سال جاری باشیم.

قائد رحمتی وظایف پلیس را خدمت به مردم برای جلوگیری از خسارت دانست و ابراز کرد: پلیس همه نوع خدمات امنیتی را برای مردم انجام می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: ماموران خدمتگزار در پلیس راه با جان‌فشانی بیشتر درصدد تأمین سلامت مردم بوده و این موضوع کاملاً مشخص است و نیاز به هیچ تبیینی ندارد.

رئیس پلیس گیلان با بیان اینکه مأموران پلیس راه با تمام وجود در معابر مواصلاتی حضور دارند، تصریح کرد: نجات جان حتی یک انسان برای پلیس بسیار ارزشمند است و اعتقاد دارد باید تمام تلاش‌ها و اقدام‌ها در این راستا صورت گیرد.

وی حجم کار پلیس را گسترده خواند و یادآور شد: پلیس علاوه بر اینکه نیازمند تجهیزات روز و مدرن بوده، کار علمی و تعامل را نیز از ضروریات می‌داند زیرا معتقد است باید معایب و نیازها را شناخت و آمادگی برای برطرف کردن این معایب را در جامعه ایجاد کرد.

قائد رحمتی درباره اقدام‌های تحقیقاتی و علمی فرماندهی انتظامی گیلان در راستای کاهش تصادفات بیان کرد: اقدام‌های خوبی صورت گرفته و معضل‌ها نیز شناخته شده و با این اوصاف از همکار علمی جدیدی که پلیس را برای برطرف کردن معضل و کاهش تلفات یاری کند استقبال می‌شود.

وی با تصریح بر اینکه برای اجرای کار علمی، جهاد علمی نیاز است، تصریح کرد: با کار علمی، فرهنگی و تغییر نگرش و همچنین ارتقای قانونمندی در جامعه می‌توان امنیت تردد در محورهای مواصلاتی را ارتقا داد زیرا امروز جامعه نیازمند کار علمی بوده و برای پیشرفت امورات و رسیدن به سعادت و موفقیت، نیاز به کارهای سنجیده و منطقی دارد و باید تلاش کنیم از راه اصولی با کم‌ترین بضاعت بیشترین خروجی را داشته باشیم.

قائد رحمتی، بهره‌گیری از علوم و فنون جدید و اجرای قانون در رانندگی، استاندارد شدن محورهای مواصلاتی و حضور واحدهای امدادی در محورها و اقدام‌های موثر پزشکی را در کاهش بیش از پیش تلفات در محورهای مواصلاتی استان تاثیرگذار دانست.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول