اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت قم خبر داد

تشکیل 70 پرونده تخلفات فروش و توزیع مرغ در قم

خبرگزاری فارس: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: 70 پرونده تخلفات فروش و توزیع گوشت مرغ به ارزش بیش از 604 میلیون ریال در قم تشکیل شد.

تشکیل 70 پرونده تخلفات فروش و توزیع مرغ در قم

احمدرضا سمیعی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از نظارت ویژه در قیمت‌گذاری و توزیع گوشت مرغ در قم خبر داد و بیان کرد: به منظور کنترل قیمت این فرآورده گوشتی در تمام کشتارگاه‌ها بازرس مقیم مستقر شده است.

وی با بیان اینکه نظارت‌ها به صورت جدی در این زمینه انجام می‌شود گفت: یک بازرس همراه با اتومبیل حمل گوشت مرغ به بازار رفته و بر توزیع آن به صورت جدی نظارت می‌کند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم ادامه داد: برای جلوگیری از قاچاق مرغ زنده در قم تمام مسیرهای اصلی و فرعی شهر با همکاری نیروی انتظامی کنترل می‌شود.

وی از تشکیل 70 پرونده تخلفاتی در زمینه توزیع و فروش مرغ در قم خبر داد و ابراز کرد: ارزش ریالی این پرونده‌ها 604 میلیون و 353 هزار ریال محاسبه شده است.

سمیعی‌نسب بیان کرد: با کنترل و نظارت شدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، گوشت مرغ گرم در استان قم با قیمت 5 هزار و 200 تومان و مرغ منجمد در فروشگاه‌های منتخب 4 هزار و 400 تومان به همشهریان عرضه می‌شود.

وی تاکید کرد: استان قم تنها استانی است که قیمت مرغ در آن به صورت جدی کنترل شده و قیمت فروش آن از قیمتی که دولت مصوب کرده است تجاوز نمی‌کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول