اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه میامی:

کتب شهید مطهری محور فعالیت در نظام صالحین قرار گیرد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان میامی تاکید کرد: کتب شهید مطهری باید محور فعالیت در نظام صالحین قرار گیرد و تربیت قرآنی و اسلامی بر اساس آن حاصل شود.

کتب شهید مطهری محور فعالیت در نظام صالحین قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از میامی، عباس‏علی کاظمی ظهر امروز در جمع سرگروه‌ها و اعضای حلقه‌های صالحین شهرستان میامی گفت: هدف نظام صالحین تربیت قرآنی و اسلامی است و این امر با توجه به اوضاع کنونی جهان باید با افزایش بصیرت و آگاهی برای بسیجیان همراه باشد.

فرمانده سپاه شهرستان میامی خطاب به حاضران اظهار داشت: در این حلقه‌ها، کتب شهید مطهری را محور انسجام و وحدت خویش قرار دهید و از معارف ناب آن بهره‌مند شوید.

فرمانده حوزه مقاومت شهید فهمیده سمنان نیز در ادامه گفت: نخستین دوره تربیت جانشین واحدهای بسیج دانش‌آموزی و دبیران حلقه‌های صالحین در مشهد مقدس از 4 تا 10 شهریور ماه برای دانش‏آموزان دختر و پسر مقطع پیشگام استان سمنان برگزار شد.

مهدی ترحمی اظهار داشت: این برنامه توسط سازمان بسیج دانش‏آموزی استان سمنان در دو دوره چهار روزه با حضور 30 نفر از دانش‏آموزان پسر و دختر منتخب حوزه شهید فهمیده سمنان در مقطع پیشگامان برگزار شد.

وی از جمله اهداف این دوره را رشد و ارتقای علمی، فرهنگی و مدیریتی دانش‌آموزان شرکت‌کننده به عنوان جانشینان واحدهای بسیج دانش‏آموزی در سال تحصیلی جدید 91 ـ 92 عنوان کرد.

فرمانده حوزه مقاومت شهید فهمیده سمنان تأکید کرد: دانش‌آموزان منتخب بسیجی به عنوان ذخایر انقلاب و کشور هستند که می‌توانند با کسب علم و معرفت و روحیه انقلابی و اسلامی خود پله‌های ترقی و پیشرفت را طی کرده و برای کشور و انقلاب فرد موثری باشند.

ترحمی بیان داشت: دانش‌آموزان در کلاس‌های طرح صالحین، آشنایی با سازمان و تشکیلات، برگزاری کارگاه نظری و عملی صالحین، کلاس‌های معرفتی و فوق برنامه به مدت 25 ساعت آموزشی حضور یافته‌اند.

وی افزود: بازدید از موزه مرکزی آستان قدس، برگزاری مسابقات فرهنگی قرآن و امامت ویژه برادران، مسابقه حریم ریحانه ویژه خواهران، برپایی نمایشگاه کتاب، ایجاد ایستگاه بلوتوث، آموزش وبلاگ‌نویسی و بازدید از اماکن سیاحتی و زیارتی از دیگر برنامه‌های فوق برنامه این دوره آموزشی است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول