اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

مردم سیستان‌وبلوچستان مرزبانان واقعی هستند

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: مردم استان سیستان‌وبلوچستان، مرزبانان واقعی مرزهای استان هستند.

مردم سیستان‌وبلوچستان مرزبانان واقعی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان‌وبلوچستان، حاتم نارویی در دیدارهای جداگانه با فرماندهان مرزبانی و انتظامی استان، خدمات نیروهای نظامی و انتظامی در استان را خوب ارزیابی کرد و موفقیت مسئولان استان در زمینه‌های مختلف را حاصل تعامل، همراهی و همکاری مردم با آنان دانست.

وی اظهار داشت: حساس‌ترین و مهم‌ترین موضوع برای هر کشور، پاسداری از مرزها است و مردم سیستان‌وبلوچستان مرزبانان واقعی مرزهای استان هستند که هیچگاه به دشمنان اجازه تجاوز به مرزها را نداده‌اند.

استاندار سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: مردم استان به عنوان امانت‌داران واقعی مرزها، هوشیارتر از گذشته آمادگی خود را برای مقابله با تهدیدات استکبار و دیگر کشورهای استکباری اعلام کرده‌اند.

نارویی با اشاره به اینکه برخی از زمین‌های کشاورزی مردم ساکن در نقاط مرزی در آنسوی مرزها است، تسهیل تردد قانونمند کشاورزان و مردم این مناطق را خواستار شد.

وی با تأکید بر افزایش مبادلات مرزی و صادرات محصولات داخلی، کاهش چشمگیر قاچاق کالا و سوخت و قاچاق موادمخدر را حاصل تلاش بی‌وقفه نیروهای نظامی و انتظامی در مرزها و داخل استان ذکر کرد.

در این دیدارها فرماندهان مرزبانی و انتظامی استان به طور جداگانه گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه دادند.

×اجرای پروژه‌های بزرگ در مناطق دورافتاده نشان از توجه دولت است

استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت در دیدار با تعدادی از بزرگان و ریش سفیدان طایفه شه‌بخش با تشریح خدمات دولت نهم و دهم در استان اظهار داشت: کارهای زیادی در استان انجام شده که به دلیل وسعت زیاد استان، مشکلات بسیاری در استان باقیمانده است که باید برای رفع آنها بیشتر از گذشته تلاش کرد.

حاتم نارویی افزود: دغدغه دولت رفع مشکلات مردم به ویژه مردم استان سیستان‌وبلوچستان است.

وی به بهره‌برداری از 520 پروژه در هفته دولت امسال اشاره کرد و ادامه داد: دولت نهم و دهم در راستای اهداف عدالت‌محوری خود، پروژه‌های بزرگ و اساسی در مناطق مختلف و دور افتاده استان انجام داده است که نشانه توجه دولت به مردم و تلاش مسئولان برای رفع محرومیت از استان است.

استاندار سیستان‌وبلوچستان تصریح کرد: تعامل مردم و مسئولان، زمینه توسعه و آبادانی استان را در پی دارد و مردم و مسئولان باید در کنار یکدیگر برای رفع عقب‌ماندگی‌های تاریخی استان بیشتر از گذشته اهتمام بورزند.

در این نشست طایفه شه‌بخش آمادگی خود را برای حمایت و همکاری بیشتر با مسئولان اعلام کردند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول