اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 165 میلیارد ریال اعتبار محقق می‌شود

احداث مجموعه ورزشی و مرکز تحقیقات عسلویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی عسلویه از احداث مجموعه ورزشی و مرکز تحقیقات عسلویه با 165 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

احداث مجموعه ورزشی و مرکز تحقیقات عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علی رحمانی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان عسلویه اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و رفع معضل بیکاری از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در سال جاری است و برای این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

وی افزود: پیگیری بسیار زیادی برای اجرای مصوبه اشتغال 50 درصدی نیروهای بومی در پارس جنوبی انجام شده که امیدوار هستیم با تدابیر مسئولان شاهد تحقق این مصوبه ارزشمند باشیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی عسلویه با اشاره به تمهیداتی که برای کارگران در عسلویه در نظر گرفته شده از تصویب احداث مجموعه فرهنگی تفریحی و ورزشی کارگران عسلویه خبر داد و خاطر نشان کرد: اجرای این مجموعه گام بزرگی در رفاه و آسایش کارگران و نشاط این قشر است.

رحمانی تصریح کرد: تصویب احداث مرکز تحقیقات و تعلیمات و حفاظت و بهداشت کار نیز از دیگر مصوباتی است که برای کارگران عزیز ارزش زیادی دارد.

این مسئول از احداث مجموعه ورزشی و مرکز تحقیقات عسلویه خبر داد و بیان داشت: این مجموعه با اختصاص مبلغ 16 میلیارد و 500 میلیون تومان احداث می‌شود.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی عسلویه گفت: با راه‌اندازی این مجموعه عظیم، تحول عظیمی در ایمنی و کار ایجاد می‌شود و نیز در بخش فرهنگی و ورزشی نیز شاهد شکوفایی و بالندگی خواهیم بود.

رحمانی متذکر شد: فراهم شدن امکانات مختلف برای رفاه و آرامش و نشاط کارگران شریف منطقه در دستور کار این اداره قرار دارد و برای این مهم نهایت تلاش خود را به کار می‌بندیم.

وی خاطر نشان کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید از تمام ظرفیت موجود بیشترین بهره را ببریم و نباید فرصت‌های موجود را هدر دهیم.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول