اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد

حضور 144 امدادگر زنجانی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از حضور 144 امدادگر زنجانی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی خبر داد.

حضور 144 امدادگر زنجانی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی طاهری در جلسه ستاد مدیریت بحران استان زنجان از اعلام آمادگی به نیروهای هلال احمر استان بلافاصله بعد از وقوع زلزله آذربایجان‌شرقی خبر داد و اظهار داشت: این نیروها باید برای ارزیابی حادثه به منطقه اعزام می‌شدند.

وی تعداد نیروهای اعزام شده توسط جمعیت هلال احمر استان زنجان را 144 نفر اعلام کرد و افزود: آخرین اکیپ این نیروها روز شنبه به استان بازگشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از ارسال انواع کمک‌های مورد نیاز به مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی خبر داد و گفت: با همکاری سایر ارگان‌ها از جمله آموزش و پرورش احتیاجات مورد نیاز حادثه‌دیدگان به منطقه ارسال شد.

وی اعزام گروه‌های درمان اضطراری را از جمله اعزام‌های انجام شده اعلام و اضافه کرد: بیماران نیازمند منطقه توسط اکیپ‌های پزشکی اعزام شده معاینه و درمان شده‌اند.

طاهری با اشاره به استقرار 10 روزه نیروهای جمعیت هلال احمر در مناطق آسیب‌دیده از زلزله ادامه داد: این نیروها به عنوان نیروهای پشتیبان استان‌های دیگر هم وارد عمل شدند.

در ادامه جلسه گزارشاتی از اقدامات انجام شده در مناطق آسیب‌دیده از سیل در شهرستان‌های زنجان و مشکل تامین آب در روستاهای شهرستان ایجرود ارائه شد.

معاون فرماندار زنجان در این جلسه گزارشی از روستای ملک‌باغی ارائه داد و گفت: گازرسانی به این روستا مشکل دو پاره شدن روستا را حل خواهد کرد.

محمدرضا براتی با اشاره به تاخیر ارگان‌ها در انجام کمک به این روستا اضافه کرد: مشکل آب این روستا به تازگی حل شده و مشکل برق نیز به زودی حل خواهد شد.

وی به معرفی 54 نفر از آسیب‌دیدگان ناشی از زلزله برای دریافت تسهیلات به بانک اشاره کرد و گفت: هنوز هیچ پرداختی انجام نشده است.

معاون فرماندار زنجان بر لزوم تعیین تکلیف کمک‌های بلاعوض به حادثه‌دیدگان سیل شهرستان‌های استان زنجان تاکید کرد و افزود: در برخورد با این مشکلات نیز به مانند زلزله آذربایجان‌شرقی عمل شود.

همچنین تامین آب برای 150 روستا در شهرستان ایجرود از جمله مشکلات اعلام شده در این جلسه بود که بر ضرورت رفع آن تاکید شد.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول