اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی طرح امید در سیستان‌وبلوچستان:

طرح امید مدیریت ذخیره فطری دانش و مهارت است

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی طرح امید در سیستان‌وبلوچستان گفت: طرح امید به دنبال مدیریت ذخیره فطری دانش و مهارت در بین افراد جامعه است.

طرح امید مدیریت ذخیره فطری دانش و مهارت است

علی کهنسال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: طرح امید در قالب کارگاه آموزشی به منظور ارتقاء سطح مهارت‌های رفتاری برای کارکنان و پرسنل پزشکی قانونی سیستان‌‌و‌بلوچستان برگزار شد.

وی افزود: این طرح در قالب کارگاه ارتقای مهارت‌های رفتاری در 16 جلسه با مباحث اخلاقی، معرفت و شناخت، یادآوری و دستگیری برگزار شد.

سرپرست دفتر برنامه‌ریزی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان‌وبلوچستان به هدف اجرای این طرح در پزشکی قانونی اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه مراجعان به پزشکی قانونی دارای آسیب‌های بسیار شدید روحی از قبیل از دست دادن عزیزان در حوادث مختلف مثل تصادفات، دیگرکشی و یا خودکشی هستند، ایجاب می‌کرد تا پرسنل برخورد کننده با این افراد از خلق بالا و مهارت‌های خاص برخورد با مراجعان برخوردار باشند.

کهنسال بیان کرد: در این راستا کارگاه آموزشی ارتقای مهارت‌های رفتاری در سازمان پزشکی قانونی برگزار که طی نظرسنجی از شرکت‌کنندگان در این کارگاه، اجرای این طرح موجب ایجاد یک فضای معنوی، دوستانه و شاد برای فراگیران شده است به طوری که افراد احساسات، تجربیات و افکار خود را بیان کرده که در ارتقای مهارت‌های رفتاری، نحوه تفکر، نگرش و عملکرد پرسنل هم در محل کار و هم در برخورد با مراجعان و همکاران بسیار سودمند و مؤثر واقع شده است.

وی افزود: در پایان برگزاری این طرح، بهجویان در اردوی چند ساعتی در پارک ملت زاهدان شرکت که در این اردو مباحث دوره جمع‌بندی شده، همچنین شرکت‌کنندگان در این طرح از مدرس و نحوه اجرای طرح رضایت کامل داشتند.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول