اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد فیروزکوه خبر داد

فعال شدن انجمن‏های فرهنگی و هنری در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه از فعال شدن انجمن‏های فرهنگی و هنری در این شهرستان با برنامه‏ریزی‏های انجام شده خبر داد.

فعال شدن انجمن‏های فرهنگی و هنری در فیروزکوه

بهزاد نجفی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران به برگزاری نشست مشترک کارشناسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه با مسئولان و رؤسای انجمن‏های فرهنگی و هنری در این شهرستان اشاره کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مسئولان و اعضای انجمن‏های فرهنگی و هنری فیروزکوه اظهار کرد: فعال شدن انجمن‏های فرهنگی و هنری در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه قرار دارد.

نجفی با تاکید بر فعال شدن انجمن‏های فرهنگی و هنری در فیروزکوه بیان داشت: انجمن‏های فرهنگی و هنری در پیشبرد اهداف توسعه فرهنگی شهرستان نقش اساسی و قابل توجهی را بر عهده دارند.

وی انجمن‏های فرهنگی و هنری را به بازوان توانای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تشبیه و بر لزوم تخصصی شدن انجمن‏های فرهنگی و هنری در این شهرستان تاکید کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه افزود: با برگزاری نشست‏های مستمر و احصای نقاط ضعف و قوت انجمن‏ها درصدد برطرف کردن مشکلات موجود خواهیم بود.

وی با بیان اینکه هنر دید انسان را که بر اثر روزمرگی و عادت و غفلت عادی و معمولی شده است تازه می‏سازد و محیط پیرامون را زیبا می‏کند، تصریح کرد: هنر در همه ابعاد به زندگی و جان‏ها روح تازه همراه با امید و نشاط می‏بخشد.

نجفی ادامه داد: نیاز به هنر همواره در وجود انسان‏ها موج می‏زند و در واقع با مطالعه دقیق در زندگی انسان‏ها درمی‏یابیم که بشر در طول تاریخ حیات اجتماعی‏اش هیچ‏گاه بدون هنر زندگی نکرده و هنر همواره جزو لاینفک زندگی انسان بوده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: برگزاری نشست‏های بیشتر به منظور بررسی مسائل و مشکلات موجود و ارائه راهکارها و پیشنهادات سازنده در راستای فعال شدن انجمن‏های فرهنگی و هنری شهرستان از سوی مسئولان و اعضای انجمن‏ها به قوت پیگیری خواهد شد. 

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول