اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت می‌گیرد

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی مساجد کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان از برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کاشان همزمان با سراسر کشور در این شهرستان خبر داد.

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی مساجد کاشان

محمدمهدی صباغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: در این نمایشگاه توانمندی‌های علمی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و آموزشی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان کاشان به نمایش گذاشته می‌شود.

وی معرفی نخبگان کانون‌های فرهنگی، ایجاد بانک اطلاعات، ارائه دستاوردهای کانون‌ها، معرفی کانون‌های برتر و ارائه طرح‌ها و ایده‌های اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد شهرستان را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان، به نمایش گذاشتن توانمندی‌ها و تبادل اندیشه و افکار کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان را از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه نام برد و گفت: هدف اصلی برگزاری این نمایشگاه معرفی مسجد به عنوان تراز اسلامی در مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن است.

به گفته وی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان کاشان همزمان با دیگر شهرهای سراسر کشور برگزار می‌شود و در پایان کانون‌های برتر شهرستان انتخاب و به کشور معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه استان اصفهان در سال گذشته به عنوان یکی از استان‌های برتر کشور در زمینه فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی مساجد کشور معرفی شد بیان داشت: شهرستان کاشان نیز در استان اصفهان به عنوان یکی از شهرهای برتر در زمینه فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی انتخاب و معرفی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان یادآور شد: تا پایان سال گذشته 125 کانون فعال در شهرستان کاشان به ثبت رسیده است که از این تعداد شش کانون تخصصی است.

به گفته وی بر اساس آمار تا پایان سال گذشته بالغ بر 10 هزار نفر زیر پوشش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان کاشان هستند.

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی و هنری شهرستان کاشان با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری استان اصفهان، شهرداری کاشان، سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان به همراه اداره تبلیغات اسلامی و نیروی انتظامی این شهرستان از فردا سه‌شنبه 14 تا 18 شهریور ماه به مدت پنج روز در محل مدرسه راهنمایی خاوری کاشان دایر است.

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان کاشان همه روزه صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و بعدازظهرها از ساعت 16 تا 21 پذیرای علاقه‌مندان است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول