اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان خبر داد

اختصاص اعتبار ویژه برای پروژه‌های مهر ماندگار اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی استانداری اصفهان از اختصاص اعتبار ویژه برای تکمیل 53 پروژه مهر ماندگار در این استان توسط دولت خبر داد.

اختصاص اعتبار ویژه برای پروژه‌های مهر ماندگار اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سید مهدی اسماعیلی بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان کاشان در هفته دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای اجرای پروژه‌های مهر ماندگار در استان اصفهان ستادی با حضور همه دستگاه‌های ذیربط در استانداری اصفهان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه دولت برای اجرای پروژه‌های مهر ماندگار در استان اصفهان اعتبارات ویژه‌ای در نظر گرفته افزود: تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیریم تا 53 پروژه مهر ماندگار در استان به مرحله قابل قبولی از پیشرفت برسد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اصفهان تأکید کرد: آنچه در توان داریم به کار می‌بندیم تا این پروژه‌ها پیشرفت خوبی داشته باشد، اما با این همه نمی‌توانیم ادعا کنیم تمام 53 پروژه را در یک سال آینده افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم.

اسماعیلی، کنارگذر شرق، کنارگذر غرب، ورزشگاه نقش جهان، تونل سوم کوهرنگ و تونل گلاب دو را از جمله پروژه‌های شاخص استانی مهر ماندگار در استان اصفهان ذکر کرد و بیان داشت: تأکید رئیس‌جمهور و اهتمام مدیریت استان اصفهان بر این است تا بخش عمده‌ای از 53 پروژه مهر ماندگار در استان اصفهان طی مدت باقی مانده از دولت دهم به پایان برسد و بقیه آن‌ها نیز پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اصفهان با اشاره به دو سفر کوتاه‌مدت رئیس‌جمهور به استان برای حضور در ثبت جهانی باغ فین کاشان و شهرستان مبارکه ابراز داشت: رئیس‌جمهور اولویت اول سفرهای استانی خود را سفرهای عمرانی قرار داده است.

اسماعیلی متذکر شد: با از سرگیری سفرهای استانی رئیس‌جمهور، استان اصفهان در اولویت سفرهای هیئت دولت است، بنابراین می‌توانیم استان اصفهان را جزو اولین استان‌هایی بدانیم که پذیرای رئیس‌جمهور باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اصفهان برای افتتاح 12 طرح و پروژه در هفته دولت به شهرستان کاشان سفر کرده است.

گازرسانی به شهرک صنعتی کویر، یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی چاه زینبیه، ایستگاه پمپاژ سایز 63 به 20 کیلوولت راوند، شرکت کاریز پلیمر کاشان (تولیدکننده لوازم و اتصالات پی.وی.سی)، مدرسه موسی‌بن‌جعفر(ع) عباس‌زاده، ستاد مرکز فوریت‌های پزشکی کاشان و خانه «ُرز» از جمله این پروژه‌ها و طرح‌ها می‌باشد.

همچنین افتتاح شرکت سنگ کویر، راه‌اندازی ایستگاه و فرستنده دیجیتال کاشان، مجتمع 230 واحدی تعاونی مسکن مهر قمصر و احداث بلوار ساحلی شهر قمصر از دیگر پروژه‌هایی هستند که امروز با حضور مسئولان شهرستان کاشان و استان اصفهان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول