اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌محرابیان در گفت و گو با خبرنگار ‌فارس خبر داد

اجرای 905 پروژه در قالب طرح مهر ماندگار در کشور

خبرگزاری فارس: دستیار ویژه رئیس‌جمهوری گفت: 905 پروژه در قالب مهر ماندگار در کشور مطرح شده ‌که تا پایان دولت دهم مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

اجرای 905 پروژه در قالب طرح مهر ماندگار در کشور

‌علی‌اکبر محرابیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ‌فارس در سنندج اظهار داشت: اغلب پروژه‌های طرح مهر ماندگار در 5 ماهه امسال مطابق برنامه پیشرفت دارند.

به گفته وی، موضوع اعتبارات سئوال مطرح بیشتر مسئولان، سرمایه‌گذاران، مشاوران طرح‌ها و پیمانکاران است که باید گفت: منابع مالی این طرح‌ها مطابق بندهای قانون بودجه پیش‌بینی شده است و مشکلی در زمینه تامین اعتبار وجود ندارد.

دستیار ویژه رئیس‌جمهوری خاطرنشان کرد: امسال برای اجرای پروژه‌های مهر ماندگار 100 درصد اعتبارات تملک دارایی اختصاص می‌یابد.

محرابیان افزود: در موضوع اعتبارات اوراق مشارکت هم طی چند ماه گذشته بیش از 8 هزار میلیارد تومان به فروش رسیده و در پروژه‌ها سرمایه‌گذاری و تزریق شده است.

وی همچنین به پروژه‌های راهسازی در قالب مهر ماندگار اشاره کرد و گفت: برای تسهیل اجرای پروژه‌های راهسازی برابر قرارداد منعقده با وزارت نفت، تمامی قیر مورد نیاز راه‌ها توسط پالایشگاه‌ها در اختیار پیمانکاران قرار خواهد گرفت.

محرابیان این موضوع را تسهیل‌کننده اجرای پروژه‌های بخش راه خواند و گفت: نیازی به پرداخت بهای قیر توسط پیمانکاران نیست و محدودیتی در میزان مصرف آن وجود ندارد.

دستیار ویژه رئیس‌جمهوری اضافه کرد: تهیه ریل به صورت متمرکز برای طرح‌های ریلی هم پیش‌بینی شده است و بدون شک با دادن آن به پیمانکاران مسیر اجرای پروژه‌های ریلی هم هموارتر خواهد شد.

وی در ادامه به نگاه ویژه دولت در اجرای طرح‌های مهر ماندگار در استان اشاره کرد و گفت: افزایش دو برابری پروژه‌های این طرح مصداق بارز این ادعاست که با پیگیر‌های مستمر استاندار محقق شده است.

محرابیان خاطرنشان کرد: مسئولان اجرایی استان همزمان با اجرای طرح‌ها و پیشرفت آن از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های مالی دولت هم برخوردار می‌شوند و مشکلی در تامین اعتبار پروژه‌ها نخواهیم داشت.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد اجرای طرح‌های مهر ماندگار در کردستان به گونه‌ای باشد که نشان ملی رئیس‌جمهوری به مسئولان اجرایی استان اعطا شود.

انتهای پیام/ش10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول