اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی خبر داد

تصویب 40 پروژه عمرانی خراسان جنوبی در طرح مهر ماندگار

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: 40 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 680 میلیارد تومان در قالب طرح مهر ماندگار به تصویب رسیده است.

تصویب 40 پروژه عمرانی خراسان جنوبی در طرح مهر ماندگار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان جنوبی، قهرمان رشید مهم‌ترین وظیفه مسئولان در رده‌های مختلف اجرایی، قانون‌گذاری و قضایی را خدمت به مردم دانست و اظهار کرد: مدیران در رده‌های مختلف باید از ورود به عرصه‌هایی که در حیطه اختیارات و وظایف آنان نیست، پرهیز کنند.

وی افزود: خدمت به مردم و حفظ منافع نظام مهم‌ترین وظیفه مسئولان در رده‌های مختلف اجرایی و قانون‌گذاری است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: قانون اساسی جمهوری اسلامی و نیز منویات امام راحل و مقام معظم رهبری وظایف و اختیارات مسئولان در رده‌های مختلف اجرایی، قانون‌گذاری و قضایی را مشخص کرده و هر کس در این راستا حرکت کند نه تنها هیچ خللی در انجام وظایف به وجود نمی‌آید بلکه امور بهتر و بیشتر به سامان می‌رسد.

رشید ادامه داد: در هفته دولت امسال 107 پروژه عمرانی با 325 هزار و 328 میلیون ریال اعتبار در شهرستان قاینات افتتاح می‌شود.

وی پروژه فولاد قاین را یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اقتصادی دولت در شهرستان قاینات دانست و افزود: تاکنون بالغ بر 250 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه هزینه شده که برای بهره‌برداری از فاز نخست آن نیاز به 110 میلیارد تومان تسهیلات است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده پروژه فولاد قاینات جزو پروژه‌های مهر ماندگار استان قرار گرفته است، تصریح کرد: در خردادماه سال آینده فاز نخست این پروژه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رشید با بیان اینکه 40 پروژه عمرانی در استان با اعتباری بالغ بر 680 میلیارد تومان در قالب طرح مهر ماندگار به تصویب رسیده است، اظهار کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی و تلاش کنند تا این پروژه‌ها در موعد مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: در سفر چهارم هیئت دولت 60 میلیارد تومان به منظور توسعه عمران شهری و روستایی به استان اختصاص یافته است که تاکنون 50 میلیارد تومان آن جذب شده که از این محل بالغ بر 3 میلیارد تومان اعتبار به منظور کمک به شهرداری‌های شهرستان قاینات در نظر گرفته شده است.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: در سال جاری 300 میلیون تومان برای شهرداری آرین‌شهر، 250 میلیون تومان برای شهرداری اسفدن، 450 میلیون تومان برای شهرداری خضری و دشت بیاض، 270 میلیون تومان برای شهرداری نیمبلوک، 420 میلیون تومان برای شهرداری حاجی‌آباد، 220 میلیون تومان برای شهرداری زهان و یک ‌میلیارد و 160 میلیون تومان برای شهرداری شهر قاین اختصاص یافته است که در مجموع اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 70 میلیون تومان به مجموعه شهرداری‌های شهرستان قاینات کمک می‌شود.

در این مراسم از خدمات غلامعلی حبیبی‌منش فرماندار سابق شهرستان قاینات تقدیر شد و طی حکمی از سوی وزیر کشور حسین شرافتی‌راد به عنوان فرماندار جدید شهرستان قاینات معرفی شد.

انتهای پیام/ز30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول