اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان خبر داد

افزایش 50 درصدی اعتبارات شهرک‌های صنعتی زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: در سال جاری اعتبار شهرک‌های صنعتی استان 50 درصد از محل اعتبارات تملک و دارایی‌ها افزایش یافته است.

افزایش 50 درصدی اعتبارات شهرک‌های صنعتی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اصحابی ظهر امروز در مراسم افتتاح شرکت کاسپین غرب زنجان اظهار کرد: افزایش 50 درصدی اعتبارات شهرک‌های صنعتی از زمان ایجاد این شهرک‌ها در استان زنجان بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه در سال جاری از این محل 66 میلیارد ریال به شهرک‌های صنعتی اختصاص یافته است، افزود: اقدامات لازم برای توسعه شهرک‌های صنعتی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان تصریح کرد: ایجاد پنجره واحد در دفتر خدمات سرمایه‌گذاری از فعالیت‌های انجام شده برای توسعه صنعت استان است.

وی با بیان اینکه از مجموع 34 طرح بررسی شده در دفتر خدمات سرمایه‌گذاری استان زنجان 28 واحد در شهرک صنعتی ایجاد می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای این کار صورت گرفته است.

اصحابی با اشاره به تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی زنجان تصریح کرد: اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه دولت مهر از اقدامات استان برای ارائه عملکرد دولت‌های نهم و دهم است، خاطرنشان کرد: بازدید 120 هزار نفر از این نمایشگاه نشان از علاقه مردم به عملکرد دولت دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه در شهرک صنعتی شماره یک زنجان 635 واحد عقد قرار‌داد شده است، افزود: 527 واحد بهره‌بردار در این شهرک حضور دارند.

وی با بیان اینکه تاکنون برای زیرساخت‌های این مجموعه 25 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: زیرساخت شهرک‌های صنعتی در استان به نحو مطلوبی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول