اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه سال 91

طرح‌های پژوهشی شرکت شهرک‌های صنعتی قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم توجه به یافته‌های علمی در امر پژوهش و تحقیق در سطح شهرک‌های صنعتی را خواستار شد.

طرح‌های پژوهشی شرکت شهرک‌های صنعتی قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جعفر فرشچی اظهار کرد: یکی از الزامات توسعه یافتگی و به روز بودن دستگاه‌های دولتی و به ویژه مراکزی که به صورت مستقیم خدمات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به ذینفعان خود و یا بخش خصوصی ارائه می‌دهند، بهره‌مندی از دانش، تحقیقات و دستاوردهای علمی روز است.

وی اضافه کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای اینکه در فرآیند توسعه قرار گیرند شایسته است که فعالیت‌ها و تصمیمات خود را مبتنی بر یافته‌های علمی قابل اجرا متمرکز کنند و این مهم تنها در سایه تحقیق و پژوهش توسط افراد متخصص و جوان امکان‌پذیر است.

فرشچی خاطر نشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم در کنار فعالیت‌های سخت‌افزاری خود در تامین زیرساخت‌ها و رفع نیازهای اولیه واحدهای صنعتی در بخش نرم ‌فزاری به دلیل برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت و بلند مدت و تصمیم‌گیری‌های اداری و اجرایی بر پایه تحقیق و پژوهش هر ساله اقدام به انجام پروژه‌های مطالعاتی و پژوهشی می‌کند.

وی یادآور شد: از ابتدای سال 86 تاکنون 16 طرح پژوهشی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم به انجام رسیده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم ادامه داد: از مهم‌ترین این طرح‌ها می‌توان به مطالعات توجیهی، فنی و اقتصادی شهرک‌های صنعتی چاپ و نشر، قنوات و الغدیر، مطالعات تحقیق و بهره‌وری‌ سرمایه در صنایع کوچک استان با توجه به عارضه‌های موجود در صنعت و طرح مطالعاتی ارائه طرح بهینه‌سازی مصرف برق واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی قم اشاره کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به نیازسنجی‌های صورت گرفته و بر اساس دستورالعمل‌های موجود برای سال جاری نیز سه مطرح مورد نیاز را در برنامه‌های پژوهشی خود قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول