اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی آموزش و پرورش مازندران:

4 دانش‌آموز مازندرانی با معدل 20 به نتیجه کنکور معترض هستند

خبرگزاری فارس: سخنگوی آموزش و پرورش مازندران در واکنش به خبر منتشر شده فارس گفت: چهار دانش‌آموز با معدل 20 مازندران نیز نسبت به نتیجه اعلام شده کنکور معترض هستند.

4 دانش‌آموز مازندرانی با معدل 20 به نتیجه کنکور معترض هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران، ناصر فتح‌اللهی با اظهار تأسف از لحاظ نشدن معدل 20 پدرام افشار در کنکور و چند دانش‌آموز دیگر استان  که همین معدل را داشته‌اند اظهار داشت: آموزش و پرورش مازندران این موضوع پیگیری می‌کند.

وی با اشاره به توافق وزارت آموزش و پرورش با سازمان سنجش درباره سوابق تحصیلی داوطلبان گفت: براساس این توافق داوطلبان شرکت کننده در کنکور 1391 باید در هنگام ثبت‌نام با مشاهده سوابق تحصیلی نسبت به تأیید نمرات و معدل و دریافت کد سوابق تحصیلی خود اقدام می‌کردند.

سخنگوی آموزش و پرورش مازندران در این باره ادامه داد: پدرام افشار در زمان ثبت‌نام سوابق تحصیلی خویش را از سامانه سازمان سنجش مشاهده و نسبت به تأیید آن اقدام کرد و کد 16 رقمی سوابق تحصیلی خود را دریافت کنند.

وی تأکید کرد: دریافت کد 16 رقمی از سامانه سازمان سنجش به منزله ثبت مشخصات داوطلب از جمله معدل است که از طریق آموزش و پرورش به این سازمان ارسال شد.

رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران افزود: تاکنون چهار مورد از لحاظ نشدن معدل 20 دانش‌آموزان مازندران گزارش شده است که اداره کل در مکاتبه‌ای دوباره نسبت به ارسال سوابق آن‌ها اقدام کرده است.

فتح اللهی در پایان گفت: آموزش و پرورش مازندران خواهان احقاق حق پدرام افشار و دیگر دانش‌آموزانی که معدل 20 آنان در اعلام نتیجه کنکور سراسری لحاظ نشده، است.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول