اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش آبادان خبر داد

کسب 4 رتبه برتر کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان آبادانی

خبرگزاری فارس: معاون اداره آموزش و پرورش آبادان گفت: چهار نفر از دانش‌آموزان آبادانی امسال موفق شدند در کنکور سراسری رتبه‌های زیر 1000 را کسب کنند.

کسب 4 رتبه برتر کنکور سراسری توسط دانش‌آموزان آبادانی

غلامرضا خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان، اظهار کرد: سه نفر از دانش‌آموزان آبادانی در رشته‌های علوم تجربی و یک نفر در رشته ریاضی و فیزیک موفق به کسب رتبه‌های زیر 1000 کنکور سراسری در سال جاری شده‌اند.

وی افزود: عاطفه عالی محمودی در رشته علوم تجربی رتبه 711 کشوری و 63 منطقه را در دانشگاه دولتی به دست آورده و زهرا بچاری در رشته فوق موفق به کسب رتبه 878 کشوری و 77 منطقه‌ای از آموزشگاه فرزانگان موفقیت‌های فوق را به دست آورده‌اند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش آبادان ادامه داد: شبنم پورنعمتی با کسب رتبه 884 کشوری و 78 منطقه‌ای در رشته علوم تجربی از آموزشگاه فرزانگان توانسته است در دانشگاه دولتی پذیرفته شود.

وی با اشاره به رشته ریاضی و فیزیک گفت: علی مطوری با کسب رتبه 250 کشوری و 25 منطقه‌ای از آموزشگاه شهید بهشتی موفق به کسب رتبه برتر در کنکور سراسری 90 ـ 91 شده است.

خلیلی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در خصوص دیگر موفقیت‌های کسب شده توسط دانش‌آموزان آبادانی در سال تحصیلی 90 ـ 91 اظهار کرد: شیرین معصومی در دوره تحصیلی فنی و حرفه‌ای از آموزشگاه سمیه موفق به کسب رتبه دوم جشنواره هنری در کشور شده است.

وی ادامه داد: ثریا زرگانی در دوره تحصیلی کار و دانش از هنرستان آل‌هاشم با کسب مقام چهارمی در مسابقات علمی دانش‌آموزان سراسر کشور نام خود را مطرح کرده است.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش آبادان افزود: محمد علیپور در رشته تفسیر قرآن رتبه اول کشوری، داوود رابحیان در رشته نهج‌البلاغه رتبه نخست کشوری و ریاض حیدرنژاد در اذان مقام اول سراسری را در سال تحصیلی 90 ـ 91 به دست آورده‌اند.

وی در پایان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در اداره آموزش‌ و پرورش آبادان و همکاری دانش‌آموزان این مقام‌ها در سال تحصیلی 92 ـ 91 تکرار شده و افزایش چشمگیری دارد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول