اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

1313 روستای مازندران گازرسانی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به اینکه با مطالعات و برنامه‌ریزی مهندسان این شرکت یک هزار و 837 روستا قابلیت گازرسانی دارند، گفت: از این تعداد به یک هزار و 313 روستا گازرسانی شد.

1313 روستای مازندران گازرسانی شد

محسن عرب مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: در مازندران 14 هزار و 436 کیلومتر لوله‌گذاری و شبکه گاز داریم که 575 هزار و 600 علمک بر روی این شبکه نصب شده‌اند.

وی افزود: 897 هزار و 500 مشترک گاز نیز در مازندران از این نعمت خداوندی برخوردار هستند.

عرب مقصودی با اعلام اینکه مازندران 56 شهر دارد که 43 شهر آن از گاز طبیعی استفاده می کنند، گفت: گازرسانی به شش شهر دیگر در دستور کار قرار دارد.

وی دابودشت آمل را چهل و سومین شهر مازندران دانست که در هفته دولت امسال از نعمت گاز برخوردار شده است، بیان داشت: مطالعات گازرسانی در هشت شهر کوهستانی استان انجام شده که شهرهای رینه و گزنک نیز در این بخش قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با تاکید اینکه 97 درصد جمعیت شهری مازندران از نعمت گاز بهره‌مند هستند، تصریح کرد: در حال حاضر شش پروژه شهری و 400 پروژه روستایی را تعریف کردیم که از این بین 62 پروژه در سال گذشته افتتاح شد.

وی با اشاره به اینکه پروژه شبکه گاز در 407 روستای مازندران ادامه دارد،

درباره بهره‌مندی خانوارهای شهری استان از نعمت گاز یادآور شد: در حال حاضر 97 درصد خانوارهای شهری استان برخوردار بوده و حدود 71 درصد از مردم روستاها نیز از این نعمت بزرگ در حال استفاده هستند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول