اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا 2 سال آینده

گازرسانی در شادگان به اتمام می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز شادگان گفت: در نظر داریم تا دو سال آینده گازرسانی را در بخش‌های مختلف شادگان به اتمام برسانیم.

گازرسانی در شادگان به اتمام می‌رسد

سید شهرام مشعشعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط اداره گاز شهرستان و تعامل مضاعف مسئولان گاز استان، این منطقه حوزه شهری را تماماً زیر پوشش گاز قرار داده و حوزه روستایی را نیز 65 درصد پوشش داده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در شهرستان شادگان بیش از 13 هزار و 385 مشترک گاز وجود دارد، افزود: در نظر داریم تا دو سال آینده گازرسانی را در بخش‌های مختلف شادگان به اتمام برسانیم.

رئیس اداره گاز شادگان خاطر نشان کرد: هم‌اکنون تعداد 58 روستای این منطقه از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح خدمت‌رسانی به شهروندان است، گفت: همچنین عملیات گازرسانی 36 روستای دیگر شهرستان در حال انجام بوده و پروژه‌های گازرسانی به 18 روستای دهستان حسینی شهرستان طراحی شده است.

مشعشعی بیان کرد: پروژه‌های مذکور در صورت تأمین اعتبار به مرحله انتخاب پیمانکار گذاشته می‌شود و مناطق روستایی بدون گاز نیز به این نعمت مجهز می‌شوند.

وی در پایان از شهروندان و روستاییان خواست هرگونه اتفاق و رفع اشکال و نواقص فنی گازرسانی را به شماره 194 امداد گازرسانی مستقر در این اداره اطلاع دهند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول