اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته تعاون انجام می‎شود

افتتاح 44 واحد تعاونی در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: به مناسبت هفته تعاون 44 واحد تعاونی در گلستان افتتاح خواهد شد.

افتتاح 44 واحد تعاونی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حسین‎علی خواجه‎مظفری شامگاه دوشنبه در جمع تعاونی‎های استان اظهار داشت: از 13 تا 19 شهریور ماه به نام هفته تعاون نامگذاری شده و سال 2012 نیز به عنوان سال بین‎المللی تعاون نامگذاری شده است.

وی خاطر نشان کرد: بر همین اساس تلاش خود را به کار بسته‎ایم تا بهترین برنامه‎ها را در این هفته و این سال ارائه دهیم.

خواجه‎مظفری با اشاره به اینکه نمایشگاه بزرگ هفته تعاون در شهرستان علی‎آباد کتول در این ایام افتتاح خواهد شد اذعان کرد: در روز 13 شهریور ماه افتتاح نمایشگاه، کنفرانس مطبوعاتی، نشست با بهزیستی پیرامون پیگیری‎های تعاونی‎های بانوان و برگزاری مسابقات پیامکی را خواهیم داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان با بیان اینکه دومین روز از هفته تعاون به اشتغال و کارآفرینی نامگذاری شده است یادآور شد: 44 طرح عمرانی با سرمایه‌گذاری 41 میلیارد و 474 میلیون ریال با اشتغالزایی 247 نفر افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت نیز 17 پروژه تعاون به بهره‎برداری برای افتتاح رسیده است تصریح کرد: هیچ پروژه‎ای به صورت تکراری نیست و همه پروژه‎ها برای نخستین بار است که نامشان برده می‌شود.

خواجه‎مظفری متذکر شد: در بهمن ماه نیز شاهد بهره‎برداری و کلنگ‎زنی چندین پروژه دیگری نیز خواهیم بود و پروژه‎ هاوش گنبدکاووس با اعتبار 3 میلیارد تومان و 120 نفر اشتغالزایی به بهره‎برداری خواهد رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان افزود: روز سوم تعاون به فقرزدایی و عدالت اجتماعی نامگذاری شده و در این روز همایش تعاونی‎های برتر و کار آفرین استان را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه روز چهارم به تعاونی و رویکرد نوین نامگذاری شده یادآور شد: در این روز با 11 تعاونی برای بحث برون‎سپاری کارها و اقدامات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قرارداد منعقد خواهد شد.

خواجه‎مظفری گفت: بسیاری از امور خود را به اتحادیه‎های تعاونی واگذار می‎کنیم چرا که آنها ظرفیت انجام خدمات بسیاری را دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان افزود: همچنین پیاده‌روی خانوادگی در شهرستان علی‎آباد کتول و یک روستای مرکز استان، رژه موتورسواران و شرکت در نماز جمعه از دیگر برنامه‎هایی است که در این ایام برگزار می‎شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول