اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون استان اردبیل خبر داد

افتتاح 32 واحد تعاونی در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: همزمان با هفته تعاون 32 واحد تعاونی در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 32 واحد تعاونی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین منوری صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز تعاون در اردبیل با گرامیداشت هفته تعاون و بیان اهمیت و جایگاه این بخش در توسعه اقتصادی اظهار داشت: این پروژه‌ها فردا با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح می‌شود.

وی افزود: این تعاونی‌ها با تعداد اعضای 809 نفر و با سرمایه‌گذاری 246 میلیارد ریال آغاز به کار خواهند کرد.

 

تشکیل تعاونی‌های کشاورزی مهر در اولویت است

این مسئول بحث توسعه بخش کشاورزی و تسهیلات ارائه شده از این طریق را به متقاضیان و کارآفرینان یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه استان اردبیل از استان‌های مستعد در بخش کشاورزی بوده و اولویت توسعه آن نیز همین بخش است، سعی کردیم در قالب کارگروه اشتغال با همراهی مسئولان و دست‌اندرکاران استان فرصت‌های اشتغال متنوعی را در این بخش فراهم آوریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ادامه داد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل به عنوان عضو اصلی این کارگروه سعی می‌کند اشتغال فراهم شده را به سمت تعاونی‌ها و حرکت‌های گروهی سوق بدهد تا اعضای آن بتوانند از این طریق که اغلب نیز افراد تحصیل کرده دانشگاهی هستند در همان روستاها و محل کشت و زرع خود اشتغال پیدا کنند.

منوری افزود: تسهیلات پرداخت شده در این حوزه با نرخ سود هفت درصد است که با معرفی به بانک کشاورزی متقاضیان می‌توانند از تسهیلات بانکی و همچنین زمین مورد نیاز به عنوان ابزار کار استفاده کنند.

این مسئول با اشاره به شکل‌گیری 60 شرکت تعاونی کشاورزی مهر در استان اردبیل ابراز داشت: 80 شرکت نیز در مرحله ثبت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول اولویت اول این اداره کل را تشکیل تعاونی‌های کشاورزی مهر اعلام کرد و گفت: تلاش می‌کنیم تا در قالب تعاونی‌ها افراد با دریافت 30 میلیون ریال تسهیلات بتوانند به صورت مشارکتی کارهای بزرگ اقتصادی و کشاورزی را انجام دهند.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول