اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس:

بخش خصوصی جرأت ورود به پتروشیمی را ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش خصوصی جرأت ورود به پتروشیمی را ندارد و دولت نیز در این زمینه پیش‌قدم نمی‌شود.

بخش خصوصی جرأت ورود به پتروشیمی را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد در نشست با شهردار برازجان و اعضای شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: دشتستان از شهرستان‌های مهم و بزرگ و تاثیرگذار در کشور است و برای توسعه این شهرستان نباید کم‌کاری کنیم.

وی به سفر رئیس جمهور در آینده نزدیک به استان اشاره کرد و افزود: این سفر رئیس جمهور بهترین فرصت است؛ با توجه به انگیزه دولت در سال آخر باید طرحی بزرگ را آماده کرده و ارایه بدهیم چون وقتی در این دولت مصوب شود دولت‌های بعدی موظف به اجرای آن هستند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بودجه‌ها باید به سمتی هدایت شوند که فضای نشاط و تحرک در شهر ایجاد شود مثل فضای سبز و اصلاح ورودی‌ها و ... که باید با کار کارشناسی و همفکری متخصصان این امر انجام شود.

وی ادامه داد: باید توجه کنیم که عمده‌ترین مشکلات امنیتی و اخلاقی به علت احساس کم‌شخصیتی افراد است و وقتی فضای شهر به گونه‌ای باشد که شهروندان احساس شخصیت و امنیت کنند در حوزه فرهنگی و امنیتی شاهد ارتقای خوبی خواهیم بود.

موسوی‌نژاد گفت: ایجاد پارک، روشنایی، مکان‌های فرهنگی و فضاهای زیبا در محلات محروم می‌تواند خیلی مشکلات اخلاقی و فساد را حل کند.

این مسئول با اشاره به مطرح شدن دشتستان برای فرمانداری ویژه اذعان داشت: طبق چهار مؤلفه قانونی، فرمانداری ویژه شامل دشتستان نمی‌شود و از این چهار مؤلفه دشتستان فقط یکی را دارد که قدمت بیش از پنجاه سال فرمانداری است؛ چرا که فرمانداری دشتستان 57 سال قدمت دارد.

موسوی‌نژاد به پروژه راه‌آهن اشاره کرد و ابراز داشت: متاسفانه راه‌آهن را از اهرم عبور داده‌اند و طبق آخرین نشست‌هایی که با وزیر راه داشتیم پیشنهاد و موافقت شده که یک خط آنتنی و یک مسیر کمانی ایجاد شود تا دشتستان نیز از این پروژه بهره‌مند شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس در ارتباط با ایجاد پتروشیمی در دشتستان نیز گفت: بخش خصوصی جرأت ورود را ندارد و دولت هم پیش‌قدم نمی‌شود؛ ولی صحبت‌ها و رایزنی‌هایی شده که دولت ابتدا شروع کند و سپس بخش خصوصی وارد شود.

وی افزود: صنایع پایین دستی و تکمیلی پتروشیمی اشتغال بیشتری ایجاد می‌کند و طبق صحبت‌هایی که با وزیر نفت و معاونان ایشان شده قرار شده صنایع پایین دستی در بخش‌ها ایجاد شود و امیدوار هستیم در ایجاد پتروشیمی در دشتستان شاهد تلاش بیشتری باشیم.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول