اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم:

بودجه بهداشتی شهرستان جم 5 برابر شد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم گفت: بودجه بهداشتی شهرستان جم در سال جاری 5 برابر شد.

بودجه بهداشتی شهرستان جم 5 برابر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان جم احمد قاسمی شامگاه دوشنبه در نشست مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: تامین سلامت و امنیت شهروندان اهمیت بسیار زیادی دارد و در شهرستان جم در این مسیر اهتمام خاصی داریم.

وی افزود: برای رشد شاخص‌های بهداشتی و درمانی در شهرها و روستاهای مختلف تلاش بسیار گسترده‌ای انجام شده و به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم با بیان اینکه بودجه بهداشتی شهرستان جم پنج برابر شده خاطر نشان کرد: سهم اعتبارات شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم، در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری نسبت به سال گذشته پنج برابر شد و به مبلغ 5 میلیارد و 930 میلیون تومان رسیده است.

قاسمی تصریح کرد: احداث اورژانس شهری جم، احداث خانه‌های بهداشت روستاهای گندمزار، دره‌بان و اسلام‌آباد، احداث اورژانس جاده‌ای گندم‌زار، توسعه فضاهای فیزیکی ساختمان شبکه بهداشت و درمان و خرید تجهیزات و انجام تعمیرات ملزوم از جمله طرح‌هایی است که امسال در جم اجرا می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد احداث این پروژه‌ها بتواند رضایتمندی مطلوبی را در سطح ارایه‌دهندگان و شهروندان به وجود آورده و سبب ارتقاء شاخص‌های عرصه سلامت شود.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم از همکاری خیران با حوزه بهداشت جم تقدیر کرد و افزود: زمین برای احداث پروژه‌های بهداشتی با همکاری دهیاران و شوراها و خیرین شهرستان تهیه شده و ضمن تقدیر و تشکر از همه بزرگواران، امید است در آینده خیرین شهرستان با مشارکت بیشتر خود نسبت به احداث پروژه‌های بیشتری اقدام کنند.

این مسئول عنوان کرد: فرماندار شهرستان، مجموعه معاونت فرمانداری، بخشدار مرکزی و امور عمرانی و سایر مسئولان شهرستان نگاه مثبتی به عرصه فعالیت‌های بهداشت و درمان داشته‌اند که باید از این عزیزان قدردانی کرد.

قاسمی در پایان متذکر شد: بهبود کیفیت فعالیت‌های بهداشتی در شهرستان از مهم‌ترین اولویت‌های این شبکه در سال جاری است.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول