اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

اجرای 165 پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: فرماندار جم از اجرای 165 پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرستان جم در سال جاری خبر داد.

اجرای 165 پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرستان جم

خلیل عبداللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: هفته دولت فرصت ارزنده و مهمی برای اطلاع‌رسانی به مردم است و باید از فرصت‌های موجود نهایت بهره را ببریم.

وی افزود: دولت نهم و دهم خدمات بسیار خوب و قابل توجهی به مردم به ویژه در مناطق دوردست ارائه کرده و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

فرماندار جم از اجرای 165 پروژه عمرانی در شهرستان جم خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال جاری 141 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 165 پروژه سهم امسال شهرستان جم از بودجه کشور است.

عبداللهی تصریح کرد: با جذب کامل و به موقع اعتبارات سال 90 اعتبارات امسال نیز افزایش چشمگیری داشته که امید است با تلاش و همت مدیران اجرایی شهرستان جم شاهد جذب به موقع و کامل اعتبارات امسال نیز باشیم.

وی اضافه کرد: میزان دقیق اعتبار امسال شهرستان جم مبلغ 14 میلیارد و 135 میلیون و 300 هزار تومان است که در 12 فصل و در قالب 165 پروژه تعریف شده است.

فرماندار جم یادآور شد: کمیته برنامه‌ریزی 2 وظیفه مهم بر عهده دارد که شامل تصویب پروژه‌ها در ابتدای سال و وظیفه دیگر نظارت دقیق و صحیح بر نحوه اجرای پروژه‌هاست.

وی خاطر نشان ساخت: پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها سال قبل و پیگیری در راستای جذب اعتبارات پروژه‌های سال 91 از مهم‌ترین برنامه‌های مدیران در سال جدید است.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم گفت: مدیران استانی باید در تعامل با مدیران شهرستانی باشند و ضرورت دارد مدیران استانی اطلاعات لازم را در اختیار مدیران شهرستانی قرار دهند.

عبداللهی بیان کرد: در سال جاری تعداد 165 پروژه برای شهرستان در نظر گرفته شده که امیدواریم با همت مسئولان ادارات حداکثر تا مهر ماه موافقت‌نامه‌ها انجام و در آبان ماه عملیات اجرایی پروژه‌ها آغاز شود.

وی افزود: اعتبارات امسال در قالب فصول دفاع، فرهنگ و هنر، بهداشت، رفاه، تربیت بدنی، کشاورزی، منابع آب، حمل و نقل، عمران شهری و روستایی و ساختمان و مسکن (خدمات عمومی) توزیع شده که بیشترین سهم را بخش‌های عمران شهری و روستایی، بهداشت و تربیت بدنی به خود اختصاص داده‌اند.

فرماندار جم اذعان داشت: از محل اعتبارات شهرستان‌های تازه تاسیس مبلغ یک میلیارد تومان برای ساخت مجتمع اداری در شهرستان اختصاص داده شده که در صورت تامین زمین ان‌شاءالله به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: احداث استخر سرپوشیده جم، احداث راه سرچشمه به ریز که باعث کم شدن فاصله به میزان 65 کیلومتر تا مرکز استان خواهد شد، احداث سالن ورزشی در روستای آبگرمک از محل اعتبارات ملی، کمک به احداث پایگاه‌های بسیج و تجهیز ادارات را بخشی از پرو‍ژه‌ها و اقداماتی خواهد بود که در بودجه امسال پیش‌بینی شده و برخی از پروژه‌ها در هفته دولت کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/ش10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول