اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان خبر داد

انجام ماهانه 3 هزار بازرسی از اصناف دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از انجام ماهانه 3 هزار بازرسی از اصناف دشتستان خبر داد.

انجام ماهانه 3 هزار بازرسی از اصناف دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان ابوالقاسم محمدزاده شامگاه دوشنبه در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: نظارت بر ارائه کالا و خدمات در سطح شهرستان با جدیت توسط این اداره انجام می‌شود و در سال جاری شاهد اهتمام جدی در این زمینه هستیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از نظارت جدی بر عرضه مرغ در دشتستان خبر داد و افزود: در دو ماه اخیر تعداد 25 فقره پرونده برای مرغداری‌ها، کشتارگاه‌ها و مباشرین عمده و خرده‌فروشی مرغ در دشتستان تشکیل شده است.

محمدزاده تصریح کرد: یکی از وظایف این اداره نظارت و بازرسی بر عرضه کالا و خدمات در فرآیند تولید تا توزیع به منظور جلوگیری از گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه و سایر تخلفات اقتصادی و برخورد با متخلفین است که در همین راستا و به دنبال اعلام مصوبات استان و شهرستان، نظارت بر چرخه تامین تا توزیع مرغ طی ماه‌های تیر و مرداد به‌صورت ویژه به انجام رسید.

وی افزود: از ابتدای این طرح که از تاریخ یکم تیر ماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشت، تعداد 25 فقره پرونده برای مرغداری‌ها، کشتارگاه‌ها، مباشرین عمده و خرده‌فروشان به‌دلیل گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه و عدم درج قیمت تشکیل شد.

محمدزاده گفت: ارزش ریالی پرونده‌های متشکله بالغ بر یک میلیارد و 106 میلیون ریال است که برای صدور رأی نهایی به تعزیرات حکومتی دشتستان ارسال شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر مشکلی در عرضه و تامین مرغ وجود ندارد و شهروندان گرامی در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از طریق سامانه 124 واحد ستاد خبری این اداره را مطلع سازند تا توسط بازرسان مورد رسیدگی قرار گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از انجام ماهانه 3 هزار بازرسی از اصناف دشتستان خبر داد و عنوان کرد: ماهانه بیش از سه‌هزار بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام می‌گیرد.

محمدزاده افزود: تشدید بازرسی از بازار در ایام بازگشایی مدارس از 15 شهریور ماه به مدت یک ماه توسط بازرسان فعال این اداره آغاز می‌شود که به شهروندان توصیه می‌کنیم پوشاک و لوازم مورد نیاز مدارس را فقط از مراکز رسمی و معتبر خریداری کنند.

وی میزان بازرسی و نظارت صورت گرفته در ماه رمضان را مناسب اعلام کرد و متذکر شد: در ماه مبارک رمضان بیش از 85 فقره تشکیل پرونده صنفی صورت گرفته که پرونده‌ها برای صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال شده‌اند.

محمدزاده از برپایی نمایشگاه فروش پاییزه در برازجان خبر داد و اذعان داشت: نمایشگاه فروش پاییزه در محل نمایشگاهی موقت همجوار حسینیه اعظم برازجان در قالب 35 غرفه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول