اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان خبر داد

کسب 12 مدال توسط ورزشکاران کوهبنان در المپیاد کرمانیان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان گفت: کاروان ورزشی اعزامی شهرستان کوهبنان در المپیاد کرمانیان با 70 ورزشکار و مربی به 12 مدال برنز و نقره دست یافت.

کسب 12 مدال توسط ورزشکاران کوهبنان در المپیاد کرمانیان

رضا رفیع‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: کاروان اعزامی شهرستان کوهبنان با 70 ورزشکار و مربی در المپیاد ورزشی کرمانیان که در نیمه اول شهریور ماه در کرمان برگزار شد، شرکت و موفق به کسب 12 مدال افتخار و قهرمانی شد.

وی افزود: ورزشکاران کوهبنانی در هشت رشته جودو، ژیمناستیک، شطرنج، تنیس روی میز، کاراته، کشتی، دوومیدانی و دوچرخه‌سواری آقایان در این المپیاد شرکت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان کوهبنان بیان داشت: همچنین در چهار رشته تنیس روی میز، ژیمناستیک، شطرنج و جودو بانوان ورزشکار کوهبنانی در این المپیاد حضوری فعال و چشمگیر داشتند.

وی تصریح کرد: کاروان اعزامی شهرستان توانست در المپیاد به 12 مدال برنز و نقره دست یابد که نوح احمدی، علی هاشم‌پور در رشته کاراته و محسن امیری در رشته جودو به مدال برنز دست یافتند.

رفیع‌زاده خاطر نشان کرد: در رشته کشتی وحید سندگل در وزن 66 کیلوگرم و رضا احمدی در وزن 48 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شدند.

وی ابراز داشت: در رشته تنیس روی میز فاطمه هاشم‌پور در رده سنی نونهالان و فاطمة‌السادات روح‌الامینی در رده سنی جوانان به مدال برنز دست یافتند و در رشته جودو محدثه سرآسیابی مدال نقره، اکرم رحیمی و منصوره محسن‌بیگی مدال برنز کسب کردند.

وی عنوان کرد: تیم کاراته شهرستان در تاریخ دهم شهریور ماه در مسابقات کاراته سبک کیوکوشین استان شرکت و در این تیم هفت نفره میلاد احمدی در وزن 65 کیلوگرم به مدال برنز و رتبه سوم استانی دست یافت.

رفیع‌زاده گفت: در مسابقات والیبال بانوان با عنوان جام رمضان که در سالن ورزشی 22 بهمن بین پنج تیم به صورت دوره‌ای برگزار شد، تیم اداره ورزش و جوانان، تیم روستایی و عشایری و تیم بانوان کیانشهر به ترتیب به مقام اول تا سوم دست یافتند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول