اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبارکه خبر داد

تشکیل 15 تعاونی در مبارکه در یک‌ سال گذشته

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مبارکه گفت: در طول یک سال گذشته تعداد 15 شرکت تعاونی در قالب کشاورزی، صنعتی و تولیدی توزیعی زیر پوشش، در این اداره تشکیل شده است.

تشکیل 15 تعاونی در مبارکه در یک‌ سال گذشته

محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مبارکه اظهار کرد: بخش اقتصادی می‌تواند با استفاده از سرمایه و مشارکت مردمی، برنامه‌ریزی صحیح و اساسی، حمایت لازم و نگرش ویژه موجبات توسعه و پیشرفت اقتصادی و تحقق عدالت اجتماعی را پدید آورد.

وی افزود: امید است با تشکیل و گسترش تعاونی‌های تولیدی و خدماتی اشتغال‌زا و مؤثر ضمن تحقق اهداف عالیه بخش تعاونی در راستای سیاست‌های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق کاهش تصدی‌گری دولتی و واگذاری امور به بخش غیر دولتی به ویژه بخش مردمی تعاون از یک طرف و تلاش و کوشش بیش از پیش تعاون‌گران از طرف دیگر در نهایت شاهد توفیق و اعتلای بخش تعاونی و قرار گرفتن در جایگاه خودش به عنوان بخش مهم میانی اقتصادی کشور باشیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مبارکه گفت: در طول یک سال گذشته تعداد 15 شرکت تعاونی در قالب کشاورزی، صنعتی و تولیدی توزیعی زیر پوشش در این اداره تشکیل شده است که این تعاونی‌ها با تعداد 168 نفر عضو و سرمایه ثبتی بالغ بر 5 میلیون 807 میلیون ریال تشکیل شده پس از اجرا و بهره‌برداری سبب ایجاد اشتغال برای 63 نفر می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به تجلیل از کارآفرینان نمونه و تعاونی‌های برتر در استان، این شهرستان توانسته، دو تعاونی را به عنوان تعاونی برتر به استان معرفی کند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول