اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

بسیج بازوی توانمند رهبر معظم انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: بسیج بازوی توانمند رهبر معظم انقلاب اسلامی است و همواره در همه صحنه‌ها حضور فعال داشته و در دوره‌های مختلف از جمله در هشت سال دفاع مقدس و در دوران سازندگی نقش‌آفرینی کرده است.

بسیج بازوی توانمند رهبر معظم انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی ظهر امروز در مراسم رزمایش بزرگ عاشقان ولایت در خرم‌آباد با بیان اینکه ایمان، تقوا، بصیرت و ولایت‌پذیری شاکله بسیج است، گفت: امروز بسیج با فرمان گرفتن از مقام معظم رهبری و بصیرت کامل در همه صحنه‌ها ایستاده است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه بسیج از بصیرت بالایی برخوردار است، افزود: بسیج همیشه در همه صحنه‌ها حضور فعال داشته و در دوره‌های مختلف از جمله در هشت سال دفاع مقدس و در بسیج سازندگی نقش آفرینی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه بسیج یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: بسیج مجموعه‌ای از افراد مؤمن، فداکار، بانشاط و کارآمد است.

حجت‌الاسلام میرعمادی از بسیج به عنوان بازوی توانمند رهبر معظم انقلاب یاد کرد و گفت: بسیاری از پیشرفت‌های کشور توسط بسیج به دست آمده و بسیج با حضور فعال در صحنه توانسته در هر شرایطی موفق عمل کند و حلال مشکلات باشد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه پرچم تفکر و عقیده بسیجی در جهان به اهتزاز درآمده است، گفت: نخستین شعار بسیج و روش بسیجی ایستادگی در برابر ظلم و مقاومت بوده به طوری که امروز تفکر بسیج جهانی شده است.

رزمایش بزرگ عاشقان ولایت با حضور نیروهای سپاهی و بسیجیان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در منطقه عمومی خرم‌آباد از روز گذشته به مدت دو روز آغاز شده است.

این رزمایش به مدت دو روز با حضور نیروهای گردان واکنش سریع بیت‌المقدس سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان در منطقه عمومی خرم‌آباد ادامه دارد.

این نخستین رزمایش دسته‌های واکنش سریع در سطح لرستان است که با حضور 144 دسته در قالب 16 گردان سازماندهی شده‌اند.

انتهای پیام/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول