اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی:

5 نقطه در اراک از لوث مواد مخدر پاکسازی شد/جدیت در برخورد با قاچاقچیان

خبرگزاری فارس: سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: پنج نقطه از شهر اراک از لوث مواد مخدر پاک شد.

5 نقطه در اراک از لوث مواد مخدر پاکسازی شد/جدیت در برخورد با قاچاقچیان

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد حسنی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر یکی از مهمترین برنامه‌های نیروی انتظامی در برخورد با این پدیده است که خوشبختانه با جدیت در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: اخیراً در اجرای طرح برخورد با قاچاقیان، توزیع‌کنندگان و فروشندگان مواد مخدر پنج نقطه آلوده در اراک شناسایی و پاکسازی شد که در این راستا 19 توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در سال جاری میزان کشف مواد مخدر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از افزایش بسیار خوبی برخوردار بود.

حسنی افزود: یکی از بهترین راهکارهای پلیس در برخورد با پدیده قاچاق مواد مخدر استفاده از مشارکت مردم و شهروندان است که مردم باید در امر مبارزه با این بلایای خانمانسوز خود را همراه و همیار پلیس دانسته و اطلاعات مناسب را در اختیار مأموران قرار دهند.

وی با بیان اینکه هروئین، شیشه و تریاک عمده‌ترین مصرف مواد مخدر در استان را به خود اختصاص داده‌اند بیان داشت: در پنج ماهه گذشته میزان کشف تریاک 55 درصد، هروئین 257 درصد، حشیش 66 درصد و شیشه 22 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است که این نشان‌دهنده جدیت نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان است.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی یادآوری کرد: مأموران پلیس تمام تلاش خود را در راستای مبارزه با قاچاقچیان، توزیع کنندگان و حمل کنندگان مواد مخدر به کار گرفته و با سوداگران مرگ برخورد قاطع و جدی دارند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول