اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خبر داد

گردآوری شناسنامه آموزشی روحانیون مستقر و طرح هجرت جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از گردآوری شناسنامه آموزشی روحانیون مستقر و طرح هجرت در این شهرستان خبر داد.

گردآوری شناسنامه آموزشی روحانیون مستقر و طرح هجرت جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حجت‌الاسلام سید حسین سادات عصر امروز در نشست با روحانیون مستقر و طرح هجرت جم اظهار داشت: روحانیون نقش تاثیرگذاری در سطح جامعه بر عهده دارند و موجب تقویت معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه می‌شوند.

وی افزود: تلاش برای ارتقای کیفیت برنامه‌های مذهبی و سخنرانی‌ها و جلب رضایت مردم و به ویژه جوانان امر مهمی در فعالیت‌های روحانیون است.

رئیس تبلیغات اسلامی جم با اشاره به عملکرد روحانیون این شهرستان خاطر نشان کرد: اجرای برنامه در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی، ایراد سخنرانی، پاسخگویی به مسائل شرعی، بازدید از مساجد و حسینیه‌ها، حضور در برنامه‌های فرهنگی شهر و روستا، برگزاری دوره‌های آموزش قرآن و شرکت در جلسات ماهانه روحانیون مستقر از جمله فعالیت‌های تبلیغات اسلامی جم است.

سادات تصریح کرد: اقامه سه نوبت نماز جماعت در مساجد جم، برگزاری ادعیه کمیل، توسل، ندبه و عاشورا در طول سال، تفسیر قرآن کریم و سرکشی از خانواده‌های معظم شهدا نیز از دیگر برنامه‌های روحانیون در این شهرستان است که با همکاری تبلیغات اسلامی محقق شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از گردآوری شناسنامه آموزشی روحانیون مستقر و طرح هجرت در این شهرستان خبر داد و افزود: به منظور آگاهی از میزان و نوع آموزش‌هایی که روحانیون مستقر و طرح هجرت دیده‌اند، شناسنامه آموزشی ایشان طی فرم‌هایی تنظیم و به امور فرهنگی اداره کل ارسال شد.

وی بیان کرد: با این کار ضمن آگاهی از آموزش‌های برگزار شده از تکرار دوره‌ها جلوگیری خواهد شد و شاهد بهبود روند فعالیت‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول