اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد منوجان صورت گرفت

ارائه 11 میلیون ریال خدمات تحصیلی به مددجویان منوجان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان منوجان گفت: در سال جاری خدمات تحصیلی به 2 هزار و 52 دانش‌آموز و 196 دانشجوی زیر‌پوشش کمیته امداد به مبلغ 11 میلیون ریال ارائه شده است.

ارائه 11 میلیون ریال خدمات تحصیلی به مددجویان منوجان

علی رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در منوجان با ارائه گزارشی از عملکرد پنج ماه نخست سال جاری کمیته امداد امام خمینی این شهرستان اظهار داشت: طی این مدت 6 میلیارد و 616 میلیون ریال مستمری به 2 هزار و 15 خانوار شامل 6 هزار و 276 نفر مددجوی زیر‌پوشش پرداخت شده است.

وی افزود: همچنین 6 میلیارد و 188 میلیون و 795 هزار ریال مستمری به 2 هزار و 313 نفر مددجوی طرح شهید رجایی پرداخت شده است.

رئیسی تصریح کرد: همچنین خدمات تحصیلی به 2 هزار و 52 دانش‌آموز و 196 دانشجوی زیر‌پوشش کمیته امداد به مبلغ 11 میلیون ریال ارائه شده است.

وی گفت: همچنین 67 مورد وام خودکفایی و اشتغال و 104 مورد وام زودبازده با هزینه بیش از 9 میلیارد و 15 میلیون ریال پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان منوجان افزود: 52 مورد جهیزیه کامل نیز به نوعروسان زیر‌پوشش کمیته امداد امام خمینی این شهرستان با هزینه‌ بیش از 520 میلیون ریال اهدا شده است.

انتهای پیام/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول