اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد گلستان خبر داد

برگزاری برنامه‎ اوقات‎ فراغت برای 5000 مددجوی کمیته امداد گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: بیش از 5 هزار نفر از مددجویان کمیته امداد گلستان از برنامه‎های اوقات فراغت این نهاد بهره ‎بردند.

برگزاری برنامه‎ اوقات‎ فراغت برای 5000 مددجوی کمیته امداد گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان محمدرضا زمانی عصر امروز در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گلستان اظهار داشت: کمیته امداد با توجه به سیاست‎های سال 1391 که خودسازی، ولایت‎مداری و کار و تلاش برای ارتقای روحیه شادابی مددجویان ترسیم کرده ‎است برنامه‎های متنوعی را در طرح اوقات فراغت خود محقق ساخته است.

وی افزود: از دستگاه‎های مختلفی چون سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و ... که در این راستا این نهاد را حمایت کرده‎اند تقدیر و تشکر داریم.

زمانی اذعان کرد: در ایام تابستان بیش از 5 هزار نفر از جوانان تحت حمایت کمیته امداد گلستان از کلاس‎های اوقات فراغت بهره برده‎اند.

رئیس اداره فرهنگی و آموزش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان با اشاره به برگزاری اردوهای یک روزه برای مددجویان و دانش‎آموزان طرح نظام جامع آموزشی خانواده این نهاد ابراز داشت: این اردوها با هماهنگی ستاد امور جوانان گلستان و با رویکرد پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی با همکاری نیروی انتظامی انجام می‎شود.

وی با اشاره به تغییراتی که پرتال اوقات فراغت استان گلستان داشته است تصریح کرد: برای اینکه دستگاه‎ها بتوانند دسترسی آسان‎تری در این زمینه داشته باشند و با توجه به اینکه ارزیابی دستگاه‎های اجرایی بر اساس این سامانه انجام می‎شود پشتیبان استانی برای این سایت تعریف شود.

زمانی متذکر شد: همچنین آموزش کاربران این سامانه توسط اداره کل ورزش و جوانان استان می‎تواند ورود اطلاعات اوقات فراغت را از سوی دستگاه‎ها تسهیل سازد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول