اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

دیدار لاریجانی با ورزشکاران جانباز قم

خبرگزاری فارس: رئیس مجلس شورای اسلامی با ورزشکاران جانباز قمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار لاریجانی با ورزشکاران جانباز قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم علی لاریجانی پیش از ظهر امروز با حضور در هیئت بسکتبال استان قم با جمعی از ورزشکاران جانباز قم و اعضای هیئت مدیره باشگاه ایثار قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار محمدکاظم پورامینی، مدیرکل کمیته بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، ابراهیم حاجی‌مظفری مدیرکل بهزیستی و عباس جهان‌بین، مدیرکل ورزش و امور جوانان استان قم نیز حضور داشتند.

عباس جهان‌بین در ابتدای این دیدار ضمن تشکر از حمایت‌های رئیس مجلس از ورزش استان قم گفت: در حال حاضر بیش از 40 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در حدود 40 رشته ورزشی آقایان و 36 رشته مخصوص بانوان مشغول به فعالیت هستند.

در ادامه علی لاریجانی طی سخنانی اظهار کرد: ورزش سبب احیای معلولان و جانبازان می‌شود ضمن اینکه معلولیت هیچ‌گاه مانع از پیشرفت افراد نخواهد شد.

وی افزود: در این میان جانبازان و معلولین استان قم در 20 رشته ورزشی به فعالیت مشغول بوده و سهم عمده‌ای در ورزش استان ایفا می‌کنند به طوری که یکی از مربیان تیم تیر و کمان ایران در پارالمپیک لندن از بین مربیان استان قم انتخاب شده است.

وی افزود: در خصوص حل مشکلات ورزش جانبازان و معلولان استان قم باید دو مرحله کنونی و آینده را در نظر گرفت و برای هر یک راهکارهای لازم را ارائه کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه این دیدار به سالن بسکتبال این مجموعه رفت و به تماشای دقایقی از یک مسابقه بسکتبال جانبازان و معلولان استان قم نشست.

انتهای پیام/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول