اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مجمع انتخابات

رئیس جدید هیئت جانبازان و معلولین قم امروز معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم امروز با حضور مسئولان فدراسیون جانبازان و معلولین در قم برگزار و رئیس جدید معرفی می‌شود.

رئیس جدید هیئت جانبازان و معلولین قم امروز معرفی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم به منظور انتخاب رئیس جدید این هیئت امروز سه‌شنبه بیست و چهارم مرداد ماه با حضور نماینده فدراسیون جانبازان و معلولین، مدیرکل، معاون توسعه ورزش، مشاور، مسئول مجامع هیئت‌های ورزشی، حراست و بازرسی اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می‌شود.

در این مجمع که در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود، با انتخاب اعضای واجد شرایط رأی دادن مجمع هیئت جانبازان و معلولین استان قم، رئیس جدید این هیئت معرفی می‌شود.

مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت در حالی برگزار می‌شود که این هیئت در سال‌های فعالیت خود از بدو تاسیس تاکنون، به ریاست محمد پیروزمنش از پیشکسوتان ورزش جانبازان و معلولین اداره می‌شد.

هیئت‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین در حال حاضر یکی از 45 هیئت ورزشی فعال در استان مقدس قم است که در سال‌های فعالیت خود در قم، ورزشکاران بسیار مستعدی را از قشر جانباز و معلول به ورزش جذب کرده است به طوری که آنها در مسابقات لیگ و قهرمانی ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور موفقیت‌های قابل توجهی برای ورزش قم به ارمغان آورده‌اند.

مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در حالی امروز سه‌شنبه برای تعیین رئیس جدید این هیئت برگزار می‌شود که هیئت جانبازان و معلولین قم همواره در ارزیابی عملکرد سالانه‌ای که از سوی فدراسیون این رشته اعلام شده، جزو هیئت‌های برتر کشور بوده است. 

مروری بر موفقیت‌های جانبازان و معلولین قم در سال گذشته نشان می‌دهد که در سال‌های اخیر در مسابقات لیگ‌های جانبازان و معلولین، با توجه به توانایی ورزشکاران جانباز و معلول موفقیت‌هایی همچون صعود به سوپر لیگ والیبال نشسته و بسکتبال با ویلچر به دست آمده است.

همچنین تیم‌های جانبازان و معلولین استان قم در رقابت‌های تنیس با ویلچر، شنا، وزنه‌برداری، تیراندازی با کمان و چندین رشته ورزشی دیگر جزو استان‌های موفق بوده و افتخارات ارزشمندی را برای ورزش قم کسب کرده‌اند.

ورزش جانبازان و معلولین قم استعدادهای بسیار زیادی دارد که در سال‌های اخیر با کمترین امکانات موفقیت‌های زیادی در رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور کسب کرده است اما در صورتی که بیشتر به این رشته توجه شود، می‌تواند افتخارات بیشتری برای ورزش استان به ارمغان آورد. 

حضور مستمر ورزشکاران جانبازان و معلولین در تمرین‌های طاقت‌فرسا برای حضوری موفق در مسابقات لیگ و قهرمانی کشور مطمئنا مستلزم حمایت‌های جدی مالی از آنهاست و ورزشکاران این هیئت امیدوارند این مهم در سال جاری و با حضور رئیس جدید به خوبی محقق شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول