اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو چهارمحال و بختیاری خبر داد

شرکت تکواندوکاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو چهارمحال و بختیاری از شرکت تکواندوکاران خردسال این استان در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

شرکت تکواندوکاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن عبداللهی بعد از ظهر امروز در حاشیه تمرین تیم بزرگسالان استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: مسابقات تکواندو قهرمانی کشور رده سنی خردسال از امروز در استان تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری با 10 تکواندوکار خردسال در این مسابقات شرکت می‌کند، افزود: افرادی که برای شرکت در این مسابقات اعزام شده‌اند نفرات برتر مسابقات انتخابی استانی بوده‌اند و به همین خاطر در شرایط مطلوبی قرار دارند.

عبداللهی بیان کرد: مسابقات تکواندو قهرمانی کشور از امروز به مدت دو روز با حضور تکواندوکاران سراسر کشور در استان تهران برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت تکواندو چهارمحال و بختیاری گفت: تکواندوکاران خردسال این استان تمرینات خوب و منظمی را زیر نظر مربیان خود انجام داده‌اند و از نظر جسمانی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارند.

وی ادامه داد: ورزشکاران این استان از مدت‌ها پیش تمرینات خود را به صورت منظم و مستمر زیر نظر مربیان خود شروع کرده‌اند و در حال حاضر با آمادگی صد درصدی در این مسابقات شرکت می‌کنند.

رئیس هیئت تکواندو چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این استان استعدادهای ورزشی فراوانی وجود دارد، افزود: در صورت توجه بیشتر مسئولان به این رشته ورزشی و فراهم کردن شرایط و امکانات کار برای آنها در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و شکوفایی این استعدادها در رقابت‌های ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول