اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته همیاری و همبستگی با زلزله‌زدگان تبریز صورت می‌گیرد

تامین مسکن دائمی برای زلزله‌زدگان توسط خیرین در قم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: همزمان با هفته همیاری و همبستگی با مردم زلزله‌زده، هزینه تامین مسکن دائمی زلزله‌زدگان توسط نهادهای دولتی و غیر دولتی در استان قم جمع‌آوری می‌شود.

تامین مسکن دائمی برای زلزله‌زدگان توسط خیرین در قم

خلیل‌الله سائلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آغاز هفته همبستگی و همیاری با زلزله‌زدگان تبریز گفت: جمعیت هلال احمر استان قم در حادثه وقوع زلزله در استان آذربایجان توانسته است به صورت گسترده به زلزله‌زدگان خدمات لازم را ارائه دهد.

وی افزود: در حال حاضر آسیب‌دیدگان در حادثه تبریز در بحث امداد اولیه، اسکان، تامین مایحتاج ضروری زندگی از قبیل خوراک و پوشاک هیچ گونه مشکی ندارند و ارائه خدمت در این مورد به نحو شایسته و مطلوبی انجام شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: مشکل اساسی آسیب‌دیدگان تبریز سرپناه و مسکن دائمی بوده که نیازمند مساعدت و همیاری مسئولان و نهادهای مردمی در کشور و استان قم است.

سائلی تصریح کرد: در همین راستا به منظور بازسازی و تامین مسکن مورد نیاز حادثه‌دیدگان زلزله تبریز ستاد مردمی بازسازی و امدادرسانی با هدایت مجمع نمایندگان مردم در مجلس متشکل از اصناف،‌ بازاریان،‌ کمیته امداد امام خمینی(ره)، جمعیت هلال احمر، بنیاد مسکن، شورای شهر و شهرداری، اتاق بازرگانی، خیرین و... در استان قم تشکیل شده است.

وی به مهم‌ترین هدف ایجاد ستاد همیاری و همبستگی با زلزله‌زدگان تبریز اشاره کرد و عنوان داشت: هدف اصلی این ستاد بازسازی اماکن عمومی از جمله مسجد،‌ درمانگاه، خانه بهداشت و مدرسه که خدمات عامل‌المنفعه به مردم ارائه می‌کنند، است.   

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: ستاد بازسازی و امدادرسانی در استان قم از 12 تا 18 شهریور ماه را به مدت هفت روز به عنوان هفته همیاری با زلزله‌زدگان در قم نام‌گذاری کرده و در این مدت کمک‌های نقدی شهروندان به منظور بازسازی مناطق زلزله‌زده جمع‌آوری خواهد شد.

سائلی یادآور شد: به همین منظور شماره حساب 71/45110110 بانک ملت واریزی در تمام شعب بانک ملت برای دریافت کمک‌های نقدی شهروندان، خیرین، صنعتگران، نهادهای مردمی، بازاریان، کارمندان و تجار در استان قم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول