اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم خبر داد

فعالیت 760 مرکز درمانی طرف قرارداد با تأمین اجتماعی در قم

خبرگزاری فارس: مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم گفت: در حال حاضر 760 مرکز درمانی در استان قم با تأمین اجتماعی قرارداد دارند که در بخش درمان غیر مستقیم خدمات ارائه می‌کنند.

فعالیت 760 مرکز درمانی طرف قرارداد با تأمین اجتماعی در قم

داوود علی‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم اظهار کرد: مدیریت درمان در دو بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم در استان قم فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: این بخش به حدود 620 هزار بیمه شده تأمین اجتماعی در استان قم خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم ابراز کرد: در بخش درمان مستقیم، مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم در سه مرکز درمانی فعالیت‌های خود را متمرکز کرده است.

وی عنوان کرد: در چهار ماه نخست امسال در این سه مرکز بیش از 436 هزار خدمت درمانی به بیمه‌شدگان ارائه شده است.

علی‌محمدی اظهار داشت: در قالب این خدمات 191 هزار نفر توسط پزشکان عمومی، متخصص و دندان‌پزشکان ویزیت شده‌اند.

وی ابراز کرد: بیش از 245 خدمت شامل خدمات آزمایشگاه، رادیوگرافی، سونوگرافی، تست ورزش، اندوسکوپی و دیگر خدمات پزشکی در این مدت ارائه شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی در بخش درمان غیر مستقیم از دیگر خدماتی است که در حوزه مدیریت درمان ارائه می‌شود ادامه داد: 760 مرکز درمانی طرف قرارداد تأمین اجتماعی در استان قم هستند که به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی در استان قم خدمات ارائه می‌کنند.

وی گفت: در سه ماهه نخست امسال جمع هزینه پرداخت شده به مراجعه‌کنندگان بخش درمان غیر مستقیم 11 میلیارد و 313 میلیون تومان بوده است.

علی‌محمدی با اشاره به اینکه رسیدگی به وضع بیماران خاص از دیگر فعالیت‌های بخش درمان تأمین اجتماعی است اظهار کرد: برای این منظور در سه ماهه نخست امسال 11 میلیارد و 610 میلیون ریال هزینه شده که در بخش‌هایی مانند بیماران MS، شیمی‌درمانی، بیماران پیوندی، دیالیز و دیگر بیماران خاص صرف شده است.

وی با اشاره به آغاز طرح پزشک خانواده در استان قم بیان کرد: مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قم برای پذیرش افراد در قالب طرح پزشک خانواده در مجموعه‌های درمانی خود اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول