اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مناطق پنجگانه سازمان همیاری شهرداری‌های کشور:

ظرفیت‌های معدنی در اختیار سازمان همیاری شهرداری‌ها قرار گیرد

خبرگزاری فارس: دبیر مناطق پنجگانه سازمان همیاری شهرداری‌های کشور گفت: ظرفیت‌های معدنی استان‌ها در اختیار سازمان همیاری شهرداری‌ها قرار گیرد.

ظرفیت‌های معدنی در اختیار سازمان همیاری شهرداری‌ها قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عباس رئیسی ظهر امروز در دیدار مدیر عاملان شهرداری‌های مختلف کشور با استاندار زنجان، اظهار کرد: اجرای قانون ماده سه اساسنامه سازمان شهرداری‌های کشور در حال حاضر مغفول مانده و به صورت مطلوب در کشور اجرا نمی‌شود.

وی بر ضرورت توجه به این ماده قانونی تاکید کرد و افزود: توجه به این قانون موجب کمک به ساختار شهرداری‌ها شده و زمینه درآمدی نیز برای سازمان‌های همیاری شهرداری‌ها فراهم می‌شود.

دبیر مناطق پنجگانه سازمان همیاری شهرداری‌های کشور بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های داخلی استان‌ها در سازمان همیاری شهرداری‌ها تاکید کرد و افزود: اجرای پروژه‌های مختلف در حوزه‌های بازرگانی و عمرانی نیز از برنامه‌های این سازمان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در استان تهران از ظرفیت سرمایه‌گذاری استانی استفاده شده است، افزود: از قبل این موضوع، 156 میلیارد تومان با ظرفیت بخش خصوصی، سازمان همیاری شهرداری‌ها، سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

رئیسی با اشاره به سرمایه‌گذاری 110 میلیاردی سازمان همیاری شهرداری‌های تهران در قالب دو پروژه خاطرنشان کرد: استفاده از اوراق مشارکت نیز از طریق این سازمان با اقدامات انجام شده میسر شده است.

وی از درخواست 400 میلیارد تومان اوراق مشارکت از طریق سازمان همیاری خبر داد و افزود: در حال حاضر مراحل اجرایی در حال انجام است.

دبیر مناطق پنجگانه سازمان همیاری شهرداری‌های کشور با اشاره به استفاده سازمان همیاری شهرداری‌های تهران از بودجه عمومی در سال جاری تصریح کرد: دو طرح بزرگ از این طریق اجرایی می‌شود.

وی بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های معادن استان‌ها از طریق سازمان همیاری شهرداری‌ها تاکید کرد و افزود: سازمان همیاری می‌تواند در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

دبیر مناطق پنجگانه سازمان همیاری شهرداری‌های کشور با بیان اینکه بخش معدن دارای ظرفیت‌های مطلوبی برای توسعه است، افزود: استفاده از ظرفیت‌های این بخش می‌تواند کمک اقتصادی قابل توجهی داشته باشد.

وی بر ضرورت استفاده از تجربیات در استان‌های مختلف تاکید کرد و افزود: استفاده از تجربیات همواره راهگشا بوده و موجب ایجاد ظرفیت‌های جدید در استان‌‌ها می‌شود.

رئیسی بر ضرورت همدلی و همفکری در اجرای پروژه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: استفاده از تجارب موفق با همدلی و همفکری، روند فعالیت‌ها را تسریع می‌بخشد.

وی یکی از وظایف مهم سازمان همیاری را پشتیبانی از شهرداری‌ها عنوان کرد و افزود: به همین منظور اقدامات مطلوبی در سطح کشور انجام شده است.

دبیر مناطق پنجگانه سازمان همیاری شهرداری‌های کشور با اشاره به برگزاری جلسات مختلف با حضور استانداران در استان‌های مختلف افزود: برگزاری چنین جلساتی موجب آشنایی بیشتر استانداران با برنامه‌های سازمان همیاری می‌شود.

وی بر ضرورت تقویت سازمان همیاری شهرداری‌ها از سوی استانداران تاکید کرد و گفت: حمایت‌های استانداران موجب اجرای پروژه‌های مختلف در استان‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول