اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

تأمین مسکن و سرپناه برای قشرهای کم‌درآمد و محروم یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تأمین مسکن و سرپناه برای همه اقشار جامعه از جمله قشرهای کم درآمد و محروم یک ضرورت است.

تأمین مسکن و سرپناه برای قشرهای کم‌درآمد و محروم یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی ظهر امروز در دیدار انجمن خیران مسکن‌ساز استان لرستان، گفت: مشارکت و همراهی در ساخت مسکن و ایجاد سرپناه برای محرومان و خانواده‌های کم درآمد، حرکتی خداپسندانه و اقدامی ارزشمند و قابل توجه در جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: تشکیل انجمن خیران مسکن‌ساز، اقدامی خیرخواهانه و قابل تحسین در راستای خدمت به محرومان و افراد نیازمند با همراهی و همکاری دولت است.

وی با اشاره به اینکه تأمین مسکن و سرپناه برای همه اقشار جامعه از جمله قشرهای کم درآمد و محروم یک ضرورت است، اظهار داشت: فعالیت انجمن خیرین مسکن ساز گامی بزرگ و موثر در راه تحقق آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی در تأمین مسکن همه مردم است.

وی همچنین با تقدیر از فعالیت دستگاه‌های مسئول از جمله بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تأمین مسکن مردم، تصریح کرد: حساب 100 حضرت امام (ره) به عنوان یک صندوق مورد اعتماد مردم و همچنین امیدی برای نیازمندان محسوب می‌شود که تاکنون منشأ خدمات گسترده و زیادی در این زمینه بوده است.

در ادامه مدیر انجمن خیرین مسکن ساز لرستان گفت: انجمن خیرین مسکن‌ساز استان در سال 1389 فعالیت خود را با هدف جمع‌آوری کمک‌های مردم در راستای تأمین مسکن قشرهای محروم جامعه آغاز کرده است.

حسن سپهوند افزود: در این مدت این انجمن موفق شده عملیات اجرایی مجتمع 48 واحدی در منطقه پشت بازار خرم‌آباد، مجتمع 96 واحدی در منطقه کرگانه خرم‌آباد و مجتمع 36 واحدی شهرک المهدی (عج) شهرستان ازنا را آغاز کند.

انتهای پیامل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول