اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت گاز استان قم خبر داد

گازرسانی به 310 هزار واحد مسکونی و تجاری در قم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز استان قم گفت: هم‌اکنون 310 هزار واحد مسکونی و تجاری در سطح استان قم از نعمت گاز برخوردار هستند.

گازرسانی به 310 هزار واحد مسکونی و تجاری در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان قم، هوشنگ محمدی اظهار کرد: هم‌اکنون بالغ بر 97 درصد جمعیت جامعه شهری و روستایی در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، عمومی و صنعت استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه این شرکت با اهتمام ویژه نسبت به توسعه و گسترش گازرسانی در سطح استان سعی و تلاش مضاعفی را به عمل آورده است خاطر نشان کرد: استان قم در سال 88 به لحاظ استفاده اکثریت مردم از گاز طبیعی به عنوان نخستین استان سبز کشور شناخته و معرفی شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان قم به تامین انرژی گاز پروژه مسکن مهر اشاره کرد و افزود: با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سال 89، زیرساخت لازم برای احداث و توسعه 210 کیلومتر شبکه‌های گازرسانی به‌منظور تامین گاز مسکن مهر در 20 سال آینده توسط شرکت گاز استان در حال اقدام و اجرا است.

وی اضافه کرد: بیش از 140 میلیارد ریال بودجه برای این کار اختصاص داده شده و هم‌اکنون 17 هزار واحد مسکونی از مسکن مهر استان قم از انرژی گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

محمدی گفت: با اقدام به‌موقع و تلاش همکاران پروژه‌های گاز‌رسانی به طرح‌های مسکن مهر در شهرهای تابعه استان شامل جعفریه، قنوات، دستجرد، سلفچگان و... به اتمام رسیده و برای واگذاری اشتراک آماده هستیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان خاطر نشان کرد: در سال گذشته 20 هزار مشترک جدید پذیرش شده و زیر پوشش خدمات گازرسانی قرار گرفتند و هم‌اکنون 310 هزار واحد مسکونی و تجاری در سطح استان قم از نعمت گاز برخوردار هستند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول