اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی پارس‌آباد خبر داد

دستگیری 2 سارق سابقه‌دار در پارس‌آباد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان پارس‌آباد از دستگیری دو سارق و کشف 16 فقره سرقت در این منطقه خبر داد.

دستگیری 2 سارق سابقه‌دار در پارس‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس،  صیاد درویشی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان در راستای رسیدگی به تعدادی سرقت به وقوع پیوسته در منطقه، ردپای دو سارق سابقه‌دار را در این سرقت‌ها به دست آوردند.

وی افزود: در اقدامی ویژه این دو سارق سابقه‌دار پس از هماهنگی با مراجع قضایی دستگیر و به یگان انتظامی انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی پارس‌آباد تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در مقابل مدارک قانونی لب به سخن گشوده و به 16 فقره سرقت از منازل، اماکن عمومی و دولتی در منطقه اعتراف کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در اقدامی دیگر برخی از اموال مسروقه متعلق به مردم از سارقان کشف و به صاحبان اصلی تحویل شد.

وی در پایان ابراز داشت: شهروندان می‌توانند با رعایت اصل پیشگیری و استفاده از ظرفیت‌های مرکز فوریت‌های پلیسی 110 سارقان را در رسیدن به نیت شوم خود ناکام بگذارند.

همچنین بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، با اجرای طرح ارتقای امنیت ترافیکی 80 وسیله نقلیه متخلف در مشگین‌شهر توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین‌شهر نیز اظهار داشت: به منظور تامین رفاه و آسایش میهمانان و شهروندان در منطقه، ماموران انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ترافیکی را در این منطقه به مدت دو روز به مورد اجرا گذاشتند.

رضا اصلانی‌فر افزود: در این طرح 50 دستگاه موتورسیکلت و بیش از 30 دستگاه انواع خودرو به علت نداشتن پلاک، عدم استفاده از کمربند و کلاه ایمنی، حرکت در مسیرهای ویژه و دست زدن به حرکات حادثه ساز توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها در مشگین‌شهر سبب کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی شده و امید است با مشارکت صاحبان موتورسیکلت‌ها بتوانیم زمینه قانونمندی و احترام به قانون را هموار کنیم تا از حوادث دلخراش پیشگیری کنیم.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول