اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی همدان خبر داد

دستگیری 5 نفر از مزاحمان به نوامیس مردم در آرامگاه بوعلی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری پنج نفر از مزاحمان به نوامیس مردم در آرامگاه بوعلی سینا خبر داد و گفت: این افراد سعی در ایجاد اختلال در نظم عمومی داشتند که با تلاش پلیس دستگیر شدند.

دستگیری 5 نفر از مزاحمان به نوامیس مردم در آرامگاه بوعلی

سرهنگ رسول مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی نیروی انتظامی شهرستان در طی هفته گذشته اظهار داشت: در این مدت پاکسازی میدان آرامگاه بوعلی سینا از مزاحمان در طی چندین هفته و به صورت هر روزه و مداوم در دستور کار پلیس بوده است.

وی گفت: این کار در راستای تأمین آسایش و راحتی شهروندان و همچنین ایجاد آرامش برای مسافرانی که همدان را برای گردش انتخاب کرده بودند، انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در ادامه افزود: در همین راستا پنج نفر از افرادی که برای مردم مزاحمت ایجاد می‌کردند نیز دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر سایر تفرجگاه‌های همدان، از جمله میدان باباطاهر، پارک مردم و به خصوص پارک‌هایی که در ورودی و خروجی شهر قرار دارند نیز مورد نظارت مأموران پلیس قرار گرفته بودند تا امنیت و آسایش مردم را شاهد و ناظر باشیم.

مرادی در ادامه از دستگیری سارق سیم برق در بخش قهاوند خبر داد و تصریح کرد: این فرد اقدام به سرقت از ترانس‌ها و سیم‌های برق می‌کرده که با هوشیاری و تلاش پلیس دستگیر شد.

وی اظهار داشت: کشف 50 گرم شیشه از دو نفر در روستای آبشینه از دیگر موضوعاتی بوده که در طی تلاش این هفته پلیس به دست آمده است.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان در پایان سخنان خود از دستگیری سارقان احشام در بخش شراء قهاوند خبر داد و خاطرنشان کرد: در طی سال گذشته یک گروه چندنفره از سارقان اقدام به سرقت احشام در این بخش می‌کردند که آنها به جز یک نفر دستگیر شده‌ بودند، که البته با تلاش پلیس آن سارق متواری نیز در این هفته دستگیر شد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول