اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش نیروی انتظامی صورت گرفت

دستگیری ماموران قلابی در منطقه مشگین‌شهر

خبرگزاری فارس: با هوشیاری مرد روستایی و حضور به موقع ماموران انتظامی شهرستان مشگین‌شهر استان اردبیل، دو مامور قلابی در منطقه شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری ماموران قلابی در منطقه مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، ساعت 16 روز گذشته دو نفر اخاذ با معرفی خود به عنوان ماموران امنیتی، به روستایی در منطقه ارشق مشگین شهر مراجعه و قصد داشتند از روستاییان با شگرد و شیوه‌هایی نظیر خرید و فروش اشیای فرهنگی و تاریخی کلاهبرداری و اخاذی کنند. 

بر این اساس یکی از روستاییان به این موضوع مشکوک و دور از چشم کلاهبرداران توانست موضوع را به مرکز فوریت‌های 110 پلیس گزارش کند.

با دریافت این گزارش ماموران انتظامی به روستای مورد نظر عزیمت و پس از گشت‌زنی در محل موفق شدند ماموران قلابی را دستگیر کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، افراد دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده به ماموران پلیس اظهار داشتند: به منظور اخاذی از روستاییان، خودشان را ماموران اطلاعاتی و امنیتی معرفی کردند که قبل از عملی شدن نیت شومشان، توسط نیروهای پلیس دستگیر شدند.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول