اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورزقان:

دیوار واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده ورزقان بالا رفت

خبرگزاری فارس: فرماندار ورزقان گفت: سقف‌ریزی و دیوارچینی چهار واحد مسکونی در منطقه زلزله‌زده ورزقان صورت گرفته است.

دیوار واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده ورزقان بالا رفت

محرم فروغی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ورزقان اظهار کرد: اسکلت 17 واحد مسکونی زده شده، ضمن آنکه سقف‌ریزی و دیوارچینی در چهار واحد مسکونی نیز صورت گرفته است.

وی افزود: آواربرداری در یک سوم واحدهای مسکونی تخریب شده در منطقه زلزله‌زده ورزقان به اتمام رسیده به طوری که در 2 هزار و 200 واحد مسکونی تخریب شده در روستاهای ورزقان این بخش رو به اتمام است.

فرماندار ورزقان اضافه کرد: کل واحدهای تخریب شده در زلزله‌های اخیر 6 هزار و 150 واحد مسکونی بوده که مرحله آواربرداری در واحدهای باقی مانده بین 30 تا 85 درصد پیشرفت داشته است.

فروغی با اشاره به سایر مراحل کاری در بخش واحدهای مسکونی گفت: براساس آخرین آمار جمع‌آوری شده در یک‌هزار و 200 مورد پی‌کنی، 153 واحد آلماتوربندی و در 55 مورد فونداسیون اتفاق افتاده است.

نماینده مستقیم وزارت کشور در شهرستان ورزقان، چهار استان معین در این شهرستان را گلستان، قزوین، اصفهان و آذربایجان‌شرقی اعلام کرد و گفت: اقدامات صورت گرفته در منطقه توسط این چهار استان تحقق یافته که آذربایجان‌شرقی مسئولیت هماهنگی استان‌های معین را عهده‌دار است.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول