اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله اختری در جشنواره بین‌المللی مقاومت اسلامی:

تشکیل جبهه مقاومت در تمام کشور‌های اسلامی/ حمایت از سوریه و بحرین

خبرگزاری فارس: رئیس سومین کنفرانس و جشنواره بین‌المللی مقاومت اسلامی با بیان اینکه حمایت از بحرین و سوریه جزئی از مقاومت ما است، گفت: حمایت از سوریه و بحرین به عنوان یکی از رسالت‌های ملت‌های مسلمان است.

تشکیل جبهه مقاومت در تمام کشور‌های اسلامی/ حمایت از سوریه و بحرین

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله محمدحسن اختری در آیین اختتامیه سومین کنفرانس و جشنواره بین‌المللی مقاومت اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران باید یک جامعه مقاومت در جهان اسلام باشد، اظهار کرد: مسئله مقاومت باید به تمام کشور‌های جهان اسلام تسری یابد و از تهدید‌های رژیم صهیونیستی برای خدشه به جهان اسلام جلوگیری کند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل جبهه مقاومت در سایر کشور‌ها و به ویژه در کشور‌های جهان اسلام سبب جلوگیری از رسوخ تهدید‌های دشمن می‌شود، ادامه داد: اقدامات و تهدید‌های دشمن نباید به سایر صفوف تشکیل شده در جوامع اسلامی رسوخ کند.

رئیس سومین کنفرانس و جشنواره بین‌المللی مقاومت اسلامی، تصریح کرد: جبهه مقاومت باید در تمام کشور‌های اسلامی تشکیل شود و دشمنان به دنبال تفرقه‌افکنی و اختلاف در میان ملت‌های مسلمان هستند.

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان باید با حفظ اتحاد و هم‌دلی خود با سایر ملت‌های مسلمان در مقابل اقدامات دشمنان بایستند، افزود: دشمنان به دنبال این هستند که با ایجاد اختلاف و دشمنی در میان ملت‌های جهان اسلام، مسلمانان را در مقابل یکدیگر قرار بدهند و تشکیل جبهه مقاومت در سایر کشور‌ها امری لازم‌الاجرا است.

اختری با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در مقاومت و بیداری اسلامی تاکید کرد: ملت‌های مسلمان حضور موثری در عرصه مقاومت دارند و باید گام‌های موثری در این حوزه برداشته شود تا هدایت‌گر تمام مجموعه‌ها به سوی مقاومت اسلامی باشد.

وی با تاکید بر اینکه از تمام شخصیت‌ها، فرهیختگان، مجموعه‌ها و گروه‌ها در کشور‌های مختلف که علاقه‌مند به عضویت در مجموعه صبح غریب هستند، می‌خواهیم که عضو این مجموعه شوند، ادامه داد: بنا داریم که هسته‌های صبح قریب را در سایر کشور‌های موجود در جهان تشکیل و راه‌اندازی کنیم.

رئیس سومین کنفرانس و جشنواره بین‌المللی صبح قریب با اشاره به اینکه هسته‌های صبح قریب با تشکیل در سایر کشور‌ها باید به صورت یک حرکت فراگیر مردمی و به عنوان یک موسسه در سطح بین‌المللی فعالیت کند، گفت: هم‌چنین اصفهانی‌ها از مردمی مقاوم، پایبند، ولایت‌مدار، اسلام‌گرا و علاقه‌مند به اسلام هستند و اصفهان از استان‌های پیش‌گام در عرصه مقاومت است.

وی با بیان اینکه حمایت از بحرین و سوریه جزئی از مقاومت ما است، اظهار کرد: حمایت از سوریه و بحرین به عنوان یکی از رسالت‌های ملت‌های مسلمان است.

اختری تصریح کرد: هم‌چنین دفتر صبح قریب از سال‌های گذشته در اصفهان و پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی تشکیل شده است که این موضوع حکایت از حضور اصفهانی‌ها در عرصه مقاومت دارد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول