اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

سومین جشنواره بین‌المللی مقاومت اسلامی به کار خود پایان داد

خبرگزاری فارس: سومین جشنواره بین‌المللی مقاومت اسلامی با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

سومین جشنواره بین‌المللی مقاومت اسلامی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سومین جشنواره بین‌المللی مقاومت اسلامی از صبح روز چهارشنبه به مدت دو روز با تاکید بر محورهای «بیداری کشورهای اسلامی و استکبار‌ستیزی»، «روند نابودی اسرائیل پس از فروپاشی دیکتاتوری در مصر و تونس»، «وحدت فلسطین و حق بازگشت آوارگان»، «ملت‌های انقلابی در کنار مقاومت» و «نقش و جایگاه اصفهان در حمایت از مقاومت»، «بررسی چشم‌انداز آینده مقاومت اسلامی» و «راهبردهای بیداری اسلامی» برگزار شد و شامگاه پنج‌شنبه با معرفی نفرات برگزیده به اتمام رسید.

در اختتامیه این مراسم مهمانانی از کشورهای سوریه، لبنان، فلسطین، مصر، تونس، لیبی، بحرین و عربستان سعودی حضور داشتند و محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمدحسن اختری رئیس کنگره به ایراد سخنرانی پرداختند.

گزارش فارس حاکی است در این مراسم از علی‌اکبر ولایتی به عنوان چهره مقاومت تقدیر شد و اصغر افتخاری، خواجه سروی، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه و جلال دهقانی‌فیروزآبادی نیز به عنوان برگزیدگان ویژه این جشنواره معرفی شدند ضمن اینکه در این آیین از خانواده سردار پاسدار شهید حسن تهرانی‌مقدم نیز تقدیر شد.

*‌برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره مقاومت معرفی شدند

حسنا محمدزاده از کاشان، ساراسادات باختر و مطهره عباسیان از اصفهان به ترتیب رتبه اول تا سوم در بخش شعر را به خود اختصاص دادند.

در این کنگره هم‌چنین محمدحسن ابوحمزه از تهران و مریم محمدی از اصفهان به عنوان برگزیدگان دوم و سوم در بخش داستان کوتاه معرفی شدند اما این کنگره هیچ کس را در بخش داستان کوتاه حائز رتبه نخست ندانست.

در بخش پوستر عبدالله مجرد و علیرضا ممیززاده از اردبیل، نرگس حاتمی‌موحد از تهران و محمدصادق حیدری از اصفهان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش کاریکاتور فؤاد عیاش از فلسطین، آرگوس ویندودو از اندونزی و فؤاد ابواحسان از سوریه رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در بخش عکس ساچین مودگِکار از هند، ماریون آورامسکو از رومانی رتبه‌های اول و دوم را کسب کردند و سیدمحمدصادق حسینی از شیراز سوم شد.

در بخش مقاله دکتر حسن آجرلو، دکتر بهادر صادقی و دکتر مهدی امیری از تهران رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند و رضا حنذلی‌زاده از استان مرکزی، سیدمهدی موسوی از قم و مجتبی رضایی از اصفهان حایز رتبه‌های اول تا سوم در بخش بشردوستانه شدند.

در این مراسم هم‌چنین شبکه الاتجاه و شبکه العالم به عنوان رسانه‌های برگزیده انتخاب شدند.

به گزارش فارس، سومین اجلاس بین‌المللی مقاومت اسلامی با حضور 11 کشور در روزهای 15 و 16 شهریورماه سال جاری در اصفهان برگزار شد و سال آینده شیراز میزبان این کنگره خواهد بود.

انتهای پیام/ب20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول